Britanska pro-EU organizacija Best for Britain pokrenula je kampanju nacionalnog oglašavanja u Velikoj Britaniji s ciljem organiziranja drugog referenduma o Brexitu, godinu dana uoči izlaska zemlje iz Europske unije.
Ta kampanja predviđa raspoređivanje plakata na ulicama, ali i poruke u novinama i na internetu usmjerene i pobornicima i protivnicima Brexita.
Plakati su izvješeni ovog tjedna u Londonu, Birminghamu, Manchesteru i Liverpoolu. "Kada ćemo znati za što smo glasali? Svi zaslužujemo imati zadnju riječ u sporazumu o Brexitu", piše na plakatima.
Poruke će također biti objavljene u dnevnim listovima The Evening Standard i The Guardian.
Žele novo glasanje
"Kampanja je usmjerena na uključivanje javnosti u kampanju poziva na novo glasanje o Brexitu", navodi Best for Britain u priopćenju.
Birači su "duboko i sve frustriraniji jer ne znaju što znači Brexit", objašnjava Mark Malloch-Brown, predsjednik skupine koja je dobila najmanje 400.000 funti od američkog milijardera Georgea Sorosa.
Nekoliko pro-EU incijativa je nastalo nedavno u Velikoj Briatniji nakon neizvjesnosti Brexita kako bi se pokušalo promijeniti proces izlaska iz europskog bloka, previđenog za 29. ožujka 2019.
Pokušaj utjecanja na pregovore s Bruxellesom
Od početka veljače pokreti protiv Brexita su pokrenuli zajedničku platformu, Grassroots Coordinating Group (GCG) kako bi koordinirali napore i utjecali na pregovore s Bruxellesom, ili pokušali postići novo glasanje.
Anderew Adonis, laburtsički član Doma lordova je pokrenuo vlastitu kampanju uz skupinu mladih koji žele demokratski zaustaviti Brexit, "Our Future, Our Choice".