Predsjednik uprave Lufthanse Carsten Spohr ranije je izjavio da tvrtka nije imala nikakve informacije koje bi upućivale da bi kopilot Andreas Lubitz bio sklon rušenju Airbusa Germanwingsa, tvrdivši da je bio potpuno sposoban za upravljanje letjelicom.
Lufthansa i Lubitz svojedobno su odlučili prekinuti njegovu pilotsku obuku na više mjeseci, ali je on nakon toga prošao liječnički pregled i dobio potvrdu da može letjeti.
Kad je 2009. nastavio obuku, nadležnima u pilotskoj školi predočio je liječničke potvrde u kojima stoji da je imao "prethodne epizode teške depresije", objavila je Lufthansa, navodeći pojedinosti iz komunikacije putem elektroničke pošte između Lubitza i pilotske škole.
Državni odvjetnik u Duesseldorfu u ponedjeljak je objavio da je Lubitz, prije nego što je dobio pilotsku dozvolu, bio liječen zbog sklonosti samoubojstvu.
Potvrde o bolovanju, koje su prošlog tjedna pronađene poderane, ukazuju da je Lubitz patio od bolesti koja ga je dokrajčila. Germanwings je objavio da nije dobio potvrdu o bolovanju za dan kad se dogodila tragedija.
Interna istraga
Lufthansa je prepisku između Lubitza i pilotske škole nakon interne istrage proslijedila državnom odvjetništvu u Duesseldorfu, objavila je tvrtka.
Osiguravatelji su rezervirali 300 milijuna dolara za pad zrakoplova Germanwingsa, izvijestila je u utorak Lufthansa. Iznos obuhvaća financijsku naknadu obiteljima poginulih i trošak srušenog zrakoplova.
Odvjetnici koji zastupaju neke od žrtava pada zrakoplova Germanwingsa zatražili su u utorak dodatne psihijatrijske preglede pilota.