Pakistanska tvrtka koja ima ambicije stvoriti najveće medijsko carstvo u toj zemlji našla se u ponedjeljak na udaru kritičara nakon što ju je New York Times optužio da je organizirala unosnu svjetsku mrežu prodaje lažnih sveučilišnih diploma.
Tvrtka Axact sa sjedištem u Karačiju zapošljava unazad više od godinu dana uz visoku naknadu ključne osobe iz pakistanskog novinarskog miljea u cilju pokretanja buduće televizijske postaje Bol ("riječ" na urdskom). Tvrtka želi postati prva medijska grupacija u toj zemlji s više od 200 milijuna stanovnika.
No, tvrtka koja namjerava "unijeti revoluciju" u medijski prostor Pakistana, prozvana je u istraživanju objavljenom u ponedjeljak u New York Timesu u kojem se tvrdi da prodaje lažne sveučilišne diplome ustanova koje imaju privlačne internet stranice, ali zapravo ne postoje.
Dnevni list govori o godišnjim prihodima na račun tog krivotvorenja u visini više desetaka milijuna dolara.
Novine optužuju Axact da zapošljava glumce koji tumače uloge lažnih profesora i studenata lažnih sveučilišta koji nude osposobljavanje online, zapravo fiktivno, klijentima koji traže "službene" diplome.
Axact odgovara priopćenjem da će uložiti sudsku tužbu za "klevetnički" članak, te okrivljuje konkurente u Pakistanu kivne zbog najavljena "uspjeha" njihove buduće postaje Bol.