Emil Tedeschi, osnivač i vlasnik Atlantic grupe, rekao je u Beogradu na Consumer Rules Summitu u hotelu Hilton da ne bi trebalo razmišljati samo o tome kako privući kvalitetnu radnu snagu i stručnjake već i kako je zadržati. Naveo je i da u Atlantic grupi rade na tome da korporativne uvjete prilagode novonastaloj situaciji, da osiguraju fleksibilno radno vrijeme, rad od kuće, piše portal Manager.ba.
"Nadležni brinu i o čitavom nizu pogodnosti koje podrazumijevaju kvalitetan radni ambijent, korporativnu kulturu i dobar balans slobodnog i radnog vremena, a ozbiljno razmatramo mogućnost četverodnevne radne tjedne", rekao je Tedeschi.
Financije nisu na prvom mjestu
Prema njegovom mišljenju financije više nisu presudni faktor za ostanak na radnom mjestu. Na prvom su mjestu sigurnost a na drugom kvaliteta poslovnog ambijenta. Dodao je da su glavne stvari koje nekoga privlače za rad u kompaniji osjećaj perspektive i reda.
Kada je riječ o potrošačima, Tedeschi smatra da živimo u vremenu u kojem je on i kraljica i kralj. "Davno su iza nas vremena kada je industrija i distribucija diktirala trendove, jedini trend koji danas postoji su želje i nov način života krajnjeg korisnika", rekao je Tedeschi i dodao da zahvaljujući digitalnim tehnologijama taj vrlo zahtjevni algoritam možemo složiti tako da je preferencija i potreba potrošača na prvom mjestu.