U gotovo svim velikim trgovačkim lancima za Press kažu kako većina građana Srbije ove proizvode kupuje vikendom kada su akcijska sniženja.
Uglavnom se kupuju jeftine domaće marke, šamponi od breze, koprive i kamilice, a na tržištu su "uskrsnuli" i nekvalitetni tvrdi sapuni te toalet papir u listićima. Najslabije se prodaju proizvodi za održavanje čistoće u stanu.
Kupuje se što jeftinije
Direktorica marketinga "SOS marketa" Milena Radulović rekla je za Press da je kod njih promet sredstava za higijenu u odnosu na razdoblje prije krize pao za 40 do 50 posto.
"To se na početku krize i nije toliko osjećalo, ali sada se vidi sve više. Potrošači kupuju samo ono najnužnije, a odavno se ne kupuju kvalitetnija sredstva za higijenu", navela je Radulovićeva.
Kriza je znatno ugrozila kupovnu moć građana, koji najveći dio raspoloživog novca daju za hranu. S druge strane, uslijed neimaštine sve manje građana vodi računa o higijeni, čije je neodržavanje izvor mnogih zaraznih bolesti.