Srbi štede na higijeni, sve više zaraznih bolesti

Prodaja sredstava za higijenu u Srbiji je od početka ekonomske krize pala za 50 posto, što je utjecalo na povećan broj oboljelih od zaraznih bolesti u toj zemlji.

11.5.2011.
15:11
VOYO logo

U gotovo svim velikim trgovačkim lancima za Press kažu kako većina građana Srbije ove proizvode kupuje vikendom kada su akcijska sniženja.

Uglavnom se kupuju jeftine domaće marke, šamponi od breze, koprive i kamilice, a na tržištu su "uskrsnuli" i nekvalitetni tvrdi sapuni te toalet papir u listićima. Najslabije se prodaju proizvodi za održavanje čistoće u stanu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kupuje se što jeftinije

Direktorica marketinga "SOS marketa" Milena Radulović rekla je za Press da je kod njih promet sredstava za higijenu u odnosu na razdoblje prije krize pao za 40 do 50 posto.

"To se na početku krize i nije toliko osjećalo, ali sada se vidi sve više. Potrošači kupuju samo ono najnužnije, a odavno se ne kupuju kvalitetnija sredstva za higijenu", navela je Radulovićeva.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kriza je znatno ugrozila kupovnu moć građana, koji najveći dio raspoloživog novca daju za hranu. S druge strane, uslijed neimaštine sve manje građana vodi računa o higijeni, čije je neodržavanje izvor mnogih zaraznih bolesti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo