Marketinska agencija Saatchi & Saatchi, koja je autor te bizarne ideje, navela je da je neophodno "staviti tacku na socijalnu stigmatizaciju ljudi s HIV-om", a direktor agencije Jason Romeyko izjavio je da se u posljednjih deset godina broj oboljelih povecao za 80 posto "jer su ljudi prestali pricati o tom opakom virusu".
"U rukama trenutno drzite zarazenu verziju lista. Sada cete biti u kontaktu s virusom kao nikada prije... Drugacije cete razmisljati o virusu HIV-a nakon ovog iskustva. Sudbina je u vasim rukama", napisao je direktor lista Julian Wiehl.
Inace, donatori krvi za tiskanje su jedan homoseksualac koji zivi u Berlinu, jedan heteroseksualac i jedna 45-godisnja zena koju je prije 20 godina zarazio suprug.
Austrijski list je u ovom izdanju tiskan u 3000 primjeraka i to posebnom tehnikom koja omogucuje da novine ne prenesu virus i koja je, kako kazu iz lista, 100 posto sigurna jer je zarazena krv nakon vadenja ugrijana i na taj nacin je virus unisten kada je dosao u kontakt sa zrakom i kiselinom u tinti.