Uz objašnjenje stoji da njihova hrana ima puno masnoće, soli i šećera te da ju ne bi trebalo jesti više od jednom tjedno. Uskoro će objaviti i popis svih proizvoda koje treba jesti 'povremeno', točnije jednom tjedno i onih koje možemo jesti svaki dan. Ovo je dio njihovog petogodišnjeg projekta kojim žele skrenuti pažnju na potrebu zdravijeg hranjenja.
Promijenit će i recepte
Njihova akcija uključuje popularne brendove poput Dolmio, Uncle Ben’s i Masterfoods. Čokoladice, slatkiši i žvakaće gume nisu uključene u projekt.
Planiraju smanjiti količinu soli, šećera i masti u receptima po kojima rade svoje proizvode. Ti će proizvodi imati etiketu 'za svakodnevnu konzumaciju'.
Budući da moraju ostati vjerni tradicionalnim prepoznatljivim okusima, nastavit će proizvoditi i njih, no na njihova će pakiranja zalijepiti etiketu 'za povremenu konzumaciju'. Tvrtka je obećala da će do 2012. godine smanjiti količinu soli za 20 posto te ograničiti količinu šećera u nekim proizvodima do 2018. godine.
Žele zdrave kupce
U najmanju ruku neobičan potez komentirala je predsjednica tvrtke, Fiona Dawson:
"Zabrinjava broj pretilih ljudi. Potrebno je niz akcija i inicijativa kako bismo promijenili ponašanje i okrenuli trend. Želimo informirati ljude o tome što i koliko jedu", objašnjava.
"Ako im objasnimo kako napraviti zdrav obrok i navedemo ih da konzumiraju više voća, povrća i vlakana, naši će sugrađani biti zdraviji", priopćili su iz kompanije za Independent.
I stučnjacima se sviđa ova ideja:
"Pokušaj mijenjanja navika ljudi je odlična ali i ambiciozna ideja. S obzirom na tempo života koji živimo, mnogi ljudi nemaju vremena kuhati. Teško je unositi manje od preporučenih 6 grama soli dnevno", kaže Graham MacGregor, profesor kardiovaskularne medicine na Queen Mary University of London.