Otkriven razlog zašto su čamci za spašavanje na trajektu ostali neiskorišteni

22.4.2014.
13:22
VOYO logo

Sud je ispitao dvojicu prvih časnika, drugog časnika i glavnog inženjera broda, koji su s kapetanom Lee Joon-seokom optuženi za nemar.

Drugi časnik rekao je da je posada pokušala spustiti čamce za spašavanje, ali im se nije mogla približiti jer se brod jako nagnuo, prenose južnokorejski mediji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iskorištena samo dva čamca

Brod je imao 46 čamaca za spašavanje, a iskorištena su samo dva.

Drugi optuženi časnik rekao je da je došlo do pogreške prilikom skretanja, a treći da je zapovijed da se brod napusti na kraju ipak bila izdana, ali je bilo prekasno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posada se okupila na mostu i pokušala povratiti ravnotežu, ali nije mogla. Putnicima je kazano da čekaju u kabinama i ne skaču u more zbog čega je toliko poginulih.

Kapetan nije bio na zapovjednom mostu kada je brod skrenuo već je njime upravljao 26-godišnji treći časnik, prvi put na tom dijelu putovanja. Kapetan i nekoliko članova posade pobjegli su na vrijeme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njihovi postupci jednaki umorstvu

Južnokorejska predsjednica ocijenila je da njihovi postupci odgovaraju umorstvu.

Trajekt Sewol potonuo je u srijedu tijekom rutinske plovidbe prema ljetovalištu na otoku Jeju. Od 476 putnika i članova posade, 339 bili su srednjoškolci i učitelji koji su putovali na izlet. Spašeno je samo 174 ljudi, a ostali su vjerojatno mrtvi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trajekt je prevozio 3,6 tona tereta uključujući 105 kontejnera. Tužitelji smatraju da se prevrnuo jer je prenaglo skrenuo. Teret se zbog toga možda pomaknuo, što je pridonijelo prevrtanju broda.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo