izgrađen bez dozvole / Novi detalji nesreće u Srbiji - 2 sata prije urušavanja doznali da most nije za upotrebu, papiri putovali 8 dana

Image
Foto: Twitter

13. listopada srušio se most preko Zapadne Morave kod Ovčar Banje, a u nesreći su stradale dvije žene - riječ je o putnicama koje su krenule u obilazak manastira Jovanje

20.10.2022.
17:25
Twitter
VOYO logo

Činjenica je - viseći mostovi u Ovčarsko-kablarskoj klisuri na kojima su život ranije ovog mjeseca izgubile dvije osobe, izgrađeni su davno i bez građevinske dozvole, doznaju Novosti.

Naime, 13. listopada srušio se most preko zapadne Morave kod Ovčar Banje, a u nesreći su stradale dvije žene - riječ je o putnicama koje su krenule u obilazak manastira Jovanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U rješenju građevinskog inspektora stajalo je - most nije za upotrebu. Nažalost, izvješće je navodno stiglo na adresu Javnog poduzeća "Gradac" samo dva sata nakon tragedije.

Image
OZLIJEĐENO 10 LJUDI /

VIDEO Ovako je izgledao trenutak urušavanja visećeg mosta u Srbiji: U tragediji dvije osobe izgubile život

Image
OZLIJEĐENO 10 LJUDI /

VIDEO Ovako je izgledao trenutak urušavanja visećeg mosta u Srbiji: U tragediji dvije osobe izgubile život

Građevinski inspektor je izlaskom na teren utvrdio da most nije siguran za korištenje i rješenjem od 5. listopada zabranio korištenje mosta. Dao je nalog JP "Gradac" da izvrši radove koji su u jednom dijelu prelazili nadležnosti, kao i stručne i financijske kapacitete poduzeća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poslije tragedije kakvu kraj ne pamti, javnost se zapitala - tko upravlja visećim mostovima na Moravi a koji su, inače, u katastrofalnom stanju. Oni su izgrađeni davno, prije više od 50 godina i to bez građevinske dozvole - i kao takvi nisu upisani u katastar.

Otežavajuća okolnost je i ta da se viseći pješački mostovi nijednom riječju ne spominju u Zakonu o planiranju i izgradnji, iako ih na teritoriju Republike Srbije ima preko 3.000.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grad Čačak je pitanje visećih mostova na teritoriju grada prvi put pokrenuo na sastanku s tadašnjom ministricom građevinarstva i infrastrukture Zoranom Mihajlović, još 2018. godine, kada je zaključeno da je "pitanje ovakvih mostova neuređeno i da se mora riješiti cjelovito i na najvišem nivou, jer su isti problem imale i druge lokalne samouprave".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo