NOVA TEORIJA O NESTALOM AVIONU NA LETU MH370: /

Povjesničar iznio šokantnu mogućnost na koju nitko dosad uopće nije pomislio

Image
Foto: AFP

'Nestali zrakoplov Malaysian Airlinesa bio je opremljen jednim od tih uređaja, drugim riječima, bilo ga je moguće preuzeti s daljine.'

12.12.2017.
19:09
AFP
VOYO logo

Još se uvijek ne zna gdje je zrakoplov Malaysia Airlinesa koji je nestao u ožujku 2014. godine na letu iz Kuala Lumpura prema Pekingu.

Neobična putanja na letu

U nestalom je zrakoplovu bilo 239 putnika, a do sada su pronađeni tek neki dijelovi zrakoplova koji su izbačeni na obalu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema posljednjim podacima, potraga vodi u Australiju, iako neke teorije sada govore da je zrakoplov iz daljine otet, a kasnije je završio pod slojevima leda na Antarktici, piše Mirror.

Prema podacima o letu, zrakoplov Malaysia Airlinesa imao je neobičnu putanju: iznenada je skrenuo sa zapada prema istoku, dalje od Kine, koja je bila njegova destinacija. Taj čudni put nitko još nije objasnio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podvodna istraživanja su se fokusirala na područje Indijskog oceana u blizini Australije, gdje se prvotno smatralo da se zrakoplov srušio u more. No nakon što ta istraga dvije godine nije pokazala uspjeh, obustavljena je. Zrakoplov niti bilo kakav trag o njemu nije pronađen, a obitelji putnika još traže odgovore o tome što se dogodilo.

Povjesničar Norman Davies kaže da je jedna mogućnost ta da je Boeing 777 nekoliko sati letio, a zatim sletio na Antarktiku, koja je bila savršeno mjesto za skrivanje. Tamo bi zrakoplov desetljećima mogao biti zakopan ispod slojeva leda.

Autopilot otvara mogućnost cyber ratovanja?

Neke od teorija čak su govorile o izvanzemaljcima, pa i o otmici u koju je bio uključen ruski predsjednik Vladimir Putin. No tehnologija na letu bila je osmišljena tako da sprječava terorističke napade, a takva je tehnologija uvedena nakon napada 11. rujna. Njome se može upravljati sa zemlje pa se sada pojavila teorija o tome da je taj zrakoplov zapravo otet iz daljine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radi se o autopilotu 'Boeing Honeywell Un-interruptible', kojem je zadaća osigurati nadzor u slučaju otmice zrakoplova, no postoji i mogućnost zloporabe takve tehnologije pa bi i neprijatelj mogao njome upravljati iz daljine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Norman Davies kaže da se nalazimo u vremenu cyber ratovanja i da je takvo što realna mogućnost u budućnosti, zbog razvoja tehnologije.

'Nestali zrakoplov Malaysian Airlinesa bio je opremljen jednim od tih uređaja, drugim riječima, bilo ga je moguće preuzeti s daljine. Je li se to dogodilo? Nisam stručnjak, ali postoje zaključci koji nas mogu na to navesti', kaže Davies.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo