Beogradski Blic piše kako ta polovica vlaka nije nikakva administrativna 'kvaka', već je u Srbiju stiglo upravo onoliko vlakova koliko je bilo naručeno.
Kupili pola vlaka. U čemu je kvaka?
A pola vlaka trenutačno je u depou u Zemunu. Prebojen je tamnocrvenom bojom, na njega je stavljen logotip Srbija Voza", sjedišta su unutra, na displeju piše da vozi do Bele Crkve u Banatu... Sve je kao i kod drugih sličnih vlakova osim što - nema druge polovice.
U poduzeću Srbija Voz imaju logično objašnjenje - polovica ovog dizelskog motornog vlaka žrtvovana je za rezervne dijelove.
"Za isti novac dobili bi znantno manje dijelova"
"U skladu s ugovorom, polovica garniture u vidu rezervnih dijelova stigla je 3. listopada. Ugovorom o nabavi iz Rusije, uz 27 dizelskih motornih vlakova bila je predviđena i nabava glavnih komponenti i rezervnih dijelova. Sve to u vrijednosti od 2,6 miliijuna dolara", objasnili su za Blic u Srbija Vozu.
Na pitanje je li moguće da polovica gotovog proizvoda bude jeftinija od pojedinačne nabave dijelova, u Srbija Vozu odgovorili su potvrdno.
"Za isti novac dobili bismo znatno manje dijelova, a u ovom slučaju dobili smo i rezervni koš, odnosno dio karoserije", kazali su nudeći još jedno logično objašnjenje.