Strojovođa zvao upomoć: 'Što da učinim? Sj*** sam. Želim umrijeti!'

Strojovođu španjolskog vlaka koji je prije dva dana zbog prevelike brzine iskočio iz tračnica danas će ispitati istražitelji. Crne kutije otkrivaju da je tražio pomoć od službe spašavanja.

26.7.2013.
17:33
VOYO logo

U strašnoj željezničkoj nesreći u blizini grada Santiago de Compostela poginulo je najmanje 80 osoba, a više od 140 ozlijeđeno. Broj žrtava će vjerojatno rasti, jer su neki od stradalih putnika kritično, a neka tijela još nisu identificirana.

Iako je strojovođa Francisco Jose Garzon Amo službeno optužen za izazivanje nesreće, on nije uhićen već se od nesreće oporavlja u bolnici, gdje ga čuva policija. Istražni sudac bi ga trebao saslušati tijekom dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U medije je procurio sadržaj crne kutije. Strojovođa je, kada je shvatio što će se dogoditi, uputio poziv službi spašavanja.

Zarobljen u vlaku

"Krećem se brzinom od 190 km/h, izletjet ću iz tračnica", kazao je tijekom prvog poziva strojovođa. U drugom pozivu je rekao: "Što da učinim? Nadajmo se da nema mrtvih, jer bi njihova smrt išla na moju savjest. Sje*** sam. Želim umrijeti", govorio je strojovođa i objasnio da je i sam ostao zarobljen u vlaku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema pisanju Guardiana, samo nekoliko sekundi prije nesreće strojovođa je primio naredbu da smanji brzinu. Nije jasno je li u tome bio spriječen, odnosno zašto to nijeučinio. Uz to, neki stručnjaci tvrde da se nesreća ne može objasniti samo činjenicom da se vlak kretao prebrzo, te da su možda otkazale kočnice. Postavlja se pitanje da li je vlak na tom djelu pruge trebao automatski kočiti ili je sve u potpunosti bilo pod kontrolom strojovođe.

Na Facebooku se hvalio brzinom?

U španjolskim medijima su se pojavili napisi kako se jose Garzona u ožujku 2012. na Facebooku hvalio kako voli brzinu, te da je toliko vozio brzo da je jedva izbjegao kaznu. Navodno je objavio i fotografiju kojom se hvalio da je vozio 200 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače, 52-godišnji strojovođa za nacionalnu španjolsku željeznicu radi već 30 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo