Predsjednik HNS-a Ivan Vrdoljak izjavio je u utorak da pregovori SDP-a i HNS-a oko eventualnog zajedničkog izlaska na lokalne izbore i podrške HNS-ovoj kandidatkinji Anki Mrak Taritaš idu u dobrom smjeru, a konačnu odluku u idućih tjedan dana trebalo bi donijeti Predsjedništvo SDP-a.
Iako pregovore oko Zagreba sa SDP-om vodi predsjednica gradske organizacije stranke Anka Mrak Taritaš, Vrdoljak je izjavio Hini da su "programi manje-više usklađeni i da se čeka samo odluka predsjedništva SDP-a".
Vrdoljak ističe i da je HNS-ova kandidatkinja jedini ozbiljni protukandidat Milanu Bandiću, te da su je Zagrepčani prepoznali kao "pristojno, civilizirano i vjerodostojno rješenje". Odbacio je i medijska nagađanja da će SDP-ova potpora HNS-ovoj kandidatkinji u Zagrebu biti uvjetovana suradnjom tih dviju stranaka u drugim lokalnim sredinama.
Vrdoljak je komentirao i najavljeno odustajanje od poskupljenja plina, upozorivši da će se HEP pretvoriti u socijalnu tvrtku. "Čekamo konačnu prezentaciju modela od hrvatske vlade. Prema najavama ostvarit će se gubici u HEP-u, a ekstra dobit u Ini. Potpuno deplasirano. Unatoč svemu, za nekoliko postotaka porast će cijena plina", rekao je Vrdoljak koji smatra da će zbog "ovakvog neznanja i nesnalaženja" netko snositi ozbiljne političke posljedice.
Pitanje je, kaže, samo u kojem trenutku i tko. "Ovakav je model reguliranja cijene plina potpuno nemoguć i neodrživ. HEP pretvaraju u socijalnu kompaniju, a isključivi im je motiv dobivanje glasova na lokalnim izborima. Zašto netko daje ekstra dobit Ini koju se želi kupiti, a gubitke HEP-u kojega se želi prodati. Tko to normalan radi?" Upitao je Vrdoljak te istaknuo da će se ovakav potez morati platiti političkom odgovornošću pojedinih ministara ili njihovih pomoćnika.
Vrdoljak je u utorak prisustvovao konferenciji Digital Takeover za koju je rekao da skreće pažnju društvu da se moramo okrenuti svjetskim trendovima i digitalnom marketingu, digitalizaciji zemlje i IT sektoru koji mora biti u fokusu pažnje i biznisa i politike.
Konferencija Digital Takeover predstavila je najnovije trendove u digitalnom oglašavanju na mobilnim platformama te okupila brojne stručnjake iz područja digitalnog poslovanja, marketinga i medija.