Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
Svijet /

Momci iz Sarajeva su davno provocirali poljupcima

Kontroverzna Benettonova kampanja UNHATE, koju je osmislila talijanska kreativna agencija Fabrica, a koja prikazuje vodeće svjetske i vjerske lidere kako se ljube, podigla je mnoge na noge.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Naime, sarajevska dizajnerska grupa Trio predvođena Bojanom Hadžihalilovićem, nešto slično je uradila prije 16 godina, kada su napravili dvije naslovnice za slovenski tjednik Mladinu.

Godine 1995. Mladina je objavila dvije naslovnice, jednu na kojoj se ljube Slobodan Milošević i Franjo Tuđman, dok su se na drugoj ljubili tadašnji generalni sekretar Ujedinjenih Nacija Butros Butros Gali i Slobodan Milošević. I... nisu se ljubili u usta.

Inače, Hadžihalilović i njegov kreativni tim su, ironijom sudbine, 1990. godine na Jugoslovenskom festivalu tržišnih komunikacija održanom u Portorožu, dobili nagradu za najbolju ideju za kampanju UnisToursa, čiji je slogan bio - Ljube se Istok i Zapad.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike