Burger King tako je putem poznatih amričkih medija pozvao najljućeg konkurenta da se udruže na jedan dan i kreiraju hibrid kako bi proslavili Međunarodni dan mira 21. rujna.
Sva prodaja bila bi donirana neprofitnoj organizaciji Peace One Day. Burger King predložio je otvaranje jednodnevne trgovine na parkiralištu između McDonald'sa i Birger Kinga u Atlanti, Georgia, prenosi cnbc.com.
Klijenti razočarani
"Korporativni aktivizam kreira osviještenost, osviještenost potiče na akciju a akcije spašavaju živote", rekao je Jeremy Gilley, utemeljitelj Peace One Day, u videu postavljenom na stranici mcwhopper.com. Čelnici u Burger Kingu nisu komentirali ovu odluku, međutim u objavi za javnost Fernando Machado, potpredsjednik Burger Kinga, pozvao je McDonald's da se uključi u humanitarnu akciju.
McDonald'sov direktor Steve Easterbrook se oglasio u srijedu:
"Sviđa nam se vaša namjera ali mislimo da naša dva brenda mogu učiniti više. Želimo podizati svijest širom svijeta, možda nam se želite pridružiti u našim globalnim nastojanjima? Prihvatimo da među nama postoji prijateljska poslovna konkurencija, a ne tragične okolnosti boli i patnje koju izaziva rat. Čujemo se".
Easterbrook je u post scriptumu nadopisao: "Sljedeći put nazovite" i time jasno dao do znanja da im se ovaj način komunikacije nije svidio. Klijenti McDonald'sa razočarani su ovim potezom.