Jedan od šest najvećih svjetskih filmskih distributera, Warner Bros. najavio je gradskim dužnosnicima da će u potpunosti financirati projekt nazvan "Hollywood Skyway".
Kompanija planira uložiti 100 milijuna dolara u žičaru koja bi smanjila gužve u gradu i turiste vozila od studija do oznake ''Hollywood'', prenosi Los Angeles Times.
Vožnja žičarom trajala bi šest minuta na trasi dugoj 1.6 kilometara, od glavnog studija Warnera, pa sve do brda Mount Lee gdje se nalazi turistički centar u blizini čuvenog znaka.
Popularni studio, koji stoji iza filmskih klasika poput 'Casablance' i 'Zameo ih vjetar', napominje kako će projekt ''smanjiti prometne gužve, poboljšati sigurnost, i olakšati frustracije lokalnom stanovništvu''. Nadodali su još kako, zbog blizine studija i znaka do kojeg će voziti žičara, ovaj projekt imati najblaži utjecaj na okoliš te će se zahvaljujući njemu očuvati obližnji park Griffith i okolna naselja.
''Ovaj 'zračni tramvaj' poštedio bi vlasnike kuća od prolaznika, planinara i turista koji prolaze kraj njihova kućnog praga'', nadodali su iz Warner Brosa.
Iako je ideja o žičari stara više godina, uvijek je nailazila na razne zapreke.
Njena izgradnja trajala bi pet godina, uključujući i proces pribavljanja dozvola.
Veliki natpis s imenom Hollywooda podignut je 1923. kao ''Hollywoodland'', kako bi se oglašavao razvoj nekretnina.
Znak je kroz godine doživio brojne promjene, poput one 1987., kada je neki šaljivdžija znak preimenovao u ''Holywood'', kako bi simbolizirao posjet pape Ivana Pavla II.
Prošle godine losanđeleska policija uhitila je lokalnog umjetnika osumnjičenog za planiranje promjene imena znaka na Novu godinu u ''Hollyweed''.