Ljudi koriste društvene medije ne samo da bi izrazili svoju žalost, već u nekim slučajevima i da bi pružili pomoć.
#PorteOuverteNice
Porte Ouverte ili Otvorena Vrata, koristili su brojni twitteraši u Nici kako bi ponudili svoje domove onima kojima je potreban nekakav zaklon. Korisnike se upozorava da ne dijele svoje adrese preko interneta, već da ih pošalju privatno putem izravne poruke.
Korisnici Twittera javljaju i da taksisti nude besplatne vožnje osobama u području terorističkog napada.
#Nice06 referenca je na poštanski broj mjesta u kojem se dogodila tragedija, a koristi se za lociranje prijatelja i članova obitelji s kojima se izgubio kontakt.
Za isto služi i hashtag #RechercheNice, Tražim Nica. Slike nestalih preplavile su društvene medije, s kratkim opisima traženih osoba. Postavljen je i poseban profil na Twitteru - @NiceFindPeople koji prenosi imena svih osoba koje su prijavljene kao nestale. Za osam sati počelo ga je pratiti 2000 ljudi.
Nestala beba
Mnogo se dijeli i priča korisnice Facebooka Tiave Banner, koja je izgubila dijete.
"Izgubili smo našu osam mjeseci staru bebu. Prijatelji u Nici, ako ste ga vidjeli, ako ste bili tamo, ako ste ga pokupili molim vas javite mi", napisala je Tiava na Facebooku. Poruka je podijeljena više od 22.000 puta.
Ova je obavijest kasnije ažurirana kako bi se javilo da je dijete pronađeno, te su zahvalili ženi po imenu Joy Ruez.
"Hvala ti Facebook i svima vama koji ste pomogli i slali poruke podrške", napisala je Tiava Banner, isto dodajući hashtagove povezane s napadom u Nici.
#JeSuisNice
Hashtag #JeSuis prvi se put pojavio tijekom napada na Charlie Hebdo, prije godinu i pol dana, i otada se rutinski koristi kako bi se iskazala solidarnost sa žrtvama terora širom svijeta.
Kako se vijest o napadu u Nici širila, tako se na internetu brzo pojavio i #JeSuisNice. No mnogi su iskoristili Twitter kako bi izrazili svoj cinizam ili pak ogorčenost.
"Je suis epuise", ili Iscrpljen sam, tj. Već mi je dosta, pišu mnogi korisnici nakon serije napada.
#PrayForNice
Na Twitter se brzo vratio i hashtag Pray for Nice, Moli za Nicu, kojim mnogi izražavaju svoje osjećaje i sućut zbog napada. Među njima ima i poznatih osoba:
Sigurnosne provjere
Facebook je brzo aktivirao opciju sigurnosne provjere, koja automatski šalje korisnicima u pogođenom području poruku koja pita jesu li na sigurnom.
Njen je zadatak obavijestiti prijatelje i članove obitelji je li korisnik u redu, a prvi je put korištena nakon potresa i tsunamija u Japanu 2011.