Najavila je tvrtka pošto je objavila da je 10 milijuna ljudi u Sjedinjenim Državama na toj društvenoj mreži pročitalo političke oglase plaćene iz Rusije koji se moglo utjecati na tijek američkih izbora.
Lažne oglase tih 10 milijuna ljudi moglo je pročitati u mjesecima prije i poslije američkih prošlogodišnjih predsjedničkih izbora, objavio je Facebook u ponedjeljak.
Facebook, koji dosad nije davao takve procjene, napominje da je 44 posto oglasa objavljeno prije američkih predsjedničkih izbora u studenome 2016., a 56 posto nakon njih.
Facebook je je objavio da je u ponedjeljak američkom Kongresu predao oko 3000 takvih "oglasa" postavljenih između 2015. i 2017., a koje je financirala ruska agencija Internet Research Agency.
U Sjedinjenim Državama oglasi su izazvali ljutnju prema Facebooku i prema Rusiji pošto je najveća svjetska društvena mreža otkrila njihovo postojanje prošli mjesec.
Moskva je opovrgnula upletenost u objavu tih oglasa. Vlasnik i glavni direktor Facebooka Mark Zuckerberg naglasio je da tvrtka kani poduzeti korake kojima bi vlade odvratila od zlouporabe društvene mreže.
Facebook je priopćio da će zaposliti dodatnih tisuću djelatnika koji će pratiti i pregledavati oglase u sklopu napora da odvrati Rusiju i druge zemlje od toga da zloupotrebljavaju društvenu mrežu kako bi se miješali u izbore.