Đubre od Djeda Mraza izruguje se siromašnima

Božićno je vrijeme, a to uglavnom znači 'bombardiranje' reklamama s božićnom tematikom na televizijskim programima diljem svijeta.

19.12.2011.
17:17
VOYO logo

Na prilično efektan način UNICEF u Švedskoj upozorio je na brojnu djecu u siromašnim zemljama svijeta koja o poklonima mogu samo sanjati, budući da im ni osnovne egzistencijalne potrebe nisu zadovoljene.

Glavnu ulogu u njihovom reklamnom spotu igra bahati i antipatični Djed Mraz koji sjedi u svom uredu na Sjevernom polu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok pregledava poklone nailazi na sitne darove koji se mogu naručiti na internetskim stranicama UNICEF-a, pa se izruguje i govori kako se ne može pojaviti pred djecom s tako skromnim poklonima.

Na kraju podrugljivo poručuje kako on, srećom, ne "posjećuje siromašne zemlje".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reklama završava kratkom porukom: "Mi idemo i tamo gdje Djed Mraz ne dolazi".

Reklama za UNICEF izazvala je pravi učinak i podsjetila kako smo upravo mi ti koji svojim donacijama možemo usrećiti djecu koja žive u teškoj neimaštini. Ona je osobito primjenjiva u bogatim zapadnim zemljama, gdje se enormne količine poklona izmjenjuju među rodbinom i prijateljima, kupuju nevjerojatne količine hrane i pića, od kojih veliki dio završi na otpadu, i, ukratko, pretjeruje se u izobilju.

Iako Hrvatska nije bogata, ipak, priznali to ili ne, često potrošimo novac na manje bitne stvari ili sitnice koje nam nisu nužne. Svaka, pa i najmanja donacija može uljepšati blagdane djeci za koju se skrbi UNICEF. Razmislite o tome, uštedite po pet kuna na svakom poklonu i učinite svijet malo ljepšim mjestom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo