Dok jedni rade svoj uobičajeni posao - prijevoz putnika, drugi su parkirani u garaži jer su na remontu.
Jedan od strahova putnika prilikom slijetanja je hoće li se otvoriti stajni trap. Zato treba paziti na svaki detalj.
"Avion je dizajniran da može bez problema poletjeti i sletjeti s jednim motorom tako i procedura stajnog trapa je napravljena da ide prvo redovna, a onda alternativna. I ona u većini slučajeva odradi. A baš da dođe situacija da ona ne odradi onda ide emergency slijetanje bez jednog kotača ili svih",Ivan Feljan, aviotehičar.
Zadaća aviomehaničara je da do takvih situacija ne dođe.
"Sad uvijek preventivno se održavaju avioni. Pregledavaš je li nešto potrgano, provjerava se ispravnost rada da se ne bi dogodilo da vrata odlete jer ako pukne, u zraku povratka nema", Matija Pavušek, pomoćni aviomehaničar.
Tea je jedina aviomehaničarka. Karijeru je tek započela, pa uči od starijih i iskusnijih.
"Od malena sam počela s ocem. Zajedno smo popravljali aute i uređaje za hortikulturu. Kad sam vidjela zrakoplov, rekla sam si da mogu još veću mehaniku pa sam onda upisala to",Tea Car, aviomehaničarka.
A škola je dala dobre mehaničare. Toliko dobre da i njemačka Lufthansa zadnjih 25 godina dovodi avione na remont u Zagreb.
"Ovo nije samo partnerstvo nego i prijateljstvo koje je postajalo sve jače i jače u proteklih 25 godina. Jako smo zadovoljni suradnjom", Antonio Shulthless, izvršni dirketor Lufthanse Technik AG.
Prvi avion Croatia Airlines kupila je upravo od Lufthanse. Pa se suradnja nastavila i na poslovima remonta. Danas domaći avioprijevoznik povećava broj hangara za popravke.
"Do današnjeg dana smo odradili oko 310 aviona za 24 različite kompanije. Od toga je najviše posla napravljeno za Lufthasnu - pregledano je čak 200 njihovih zrakoplova", Krešimir Kučko, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa.