Razlog za ukidanje Vinea Twitter nije dao, no najava je stigla nekoliko sati nakon što su potvrdili velika otpuštanja kako bi ostali profitabilni.
Vine je, kao i Twitter uostalom, piše Fiegerman, patio od nejasne vizije. Nije mogao držati korak s konkurencijom te nije znao kako dostići uspjeh u mainstreamu.
Možda je Twitter i mogao zadržati Vine, ali pod velikim je pritiskom da sreže troškove i postane nezavisan, ako ga uskoro ne preuzmu, navodi Fiegerman.
Snapchat i Instagram preoteli Vineu korisnike
U trenucima kad je Twitter kupio Vine (2012.), njega je od ostalih video aplikacija razlikovala samo jedna stvar - Twitterova baza korisnika. Vine je tada izgledao kao prirodna evolucija Twittera.
Kao odgovor, Snapchat i Instagram su proširili svoju ponudu videa te tako Twitteru preoteli dio korisnika.
Početkom ove godine Vine je pao s liste Top 100 besplatnih aplikacija u Appleovom App Stoeru te se nikad više nije vratio nazad, već je nastavio padati.
Vine jest privukao utjecajne korisnike, no nikada nije postao kao Facebook - platforma na kojoj se svi osjećaju ugodno, piše Fiegerman.
Neželjeno dijete
Twitter se prošle godine počeo više fokusirati na live streaming, pa sada računaju da mogu početi rasti sa streamingom predsjedničkih debata, utakmica NFL-a i slično. U usporedbi s live streamovima, Vine izgleda kao neželjeno dijete.
Kako god bilo, Twitter je naučio važnu lekciju - odana baza korisnika nije dovoljna da bi se društvena mreža održala na životu.