Super Bowl gledalo preko 100 milijuna ljudi
Televizijski prijenos nedjeljnog Super Bowla, završnice doigravanja profesionalne lige američkog nogometa, privukao je 106.
No, televizijski krajolik se dramatično promijenio u posljednja tri desetljeća. Kad je 'MASH' emitiran 28. veljače 1983. u SAD-u je bilo 83.3 milijuna kućanstava s TV prijemnicima, a sada ih ima gotovo 115 milijuna.
Iako SAD sada ima oko 306 milijuna stanovnika, prema 234 milijuna 1983., TV gledatelji danas imaju neusporedivo veći izbor programa. Dok su eterom 1983. vladale TV mreže
Izjednačena utakmica, velika naklonost Amerikanaca za Saintse iz uraganom Katrina poharanog New Orleansa, te velika snježne oluja koja je paralizirala središnji dio Istočne obale SAD-a i zadržala ljude u kućama, pridonijeli su rekordnoj gledanosti. Rastuća moć socijalnih medija, Facebooka i Twittera, također su pomogli većoj glednosti, ocijenili su stručnjaci.
Twitter je tijekom prijenosa bio nekoliko puta zagušen, dok su gledatelji razijenjivali dojmove o utakmici, prigodnim TV reklamama i spektakularnom nastupu grupe The Who u poluvremenu.
Amerikanci imaju običaj pozvati prijatelje na zajedničko gledanje Super Bowla, što je ove godine učinilo njih 21.5 milijuna, prema procjeni NFL-a. No, Facebook i Twitter sada omogućuju da se i onaj tko utakmicu gleda sam, osjeća kao da je s prijateljima, bez briga oko priprema hrane, pića i pospremenja.
Ovogodišnji Super Bowl je peti zaredom s povećanjem gledanosti. Prošle je godine finale između Pittsburgh Steelersa i Arizona Cardinalsa na
Svečane dodjele filmskih i muzičkih nagrada ove su godine također pokazale trend rasta gledanosti. Tako je dodjela Grammya imala 35 posto više gledatelje nego 2009., a gledanost Zlatnog globusa rasla je 14 posto. TV mreža