PR struka je otišla tako daleko da više ne zna gdje bi dalje pa je tako ovaj tjedan krenula UNICEF-ov-a kampanja koja govori o depresiji ali tako da vrijeđa ljude koji pate od depresije.
"Samo slabiČi dobiju depresiju" to su bile poruke s jumbo plakata koje su trebale izazvati zgražanje i privući pozornost. I kampanja je u tom smislu baš lijepo uspjela, zgrozio se svatko tko je to vidio, pa je nakon dva dana kampanja povučena. A sličnim je clickbait putem krenula i Organizacija za zaštitu prirode WWF Adria koja se zalaže za očuvanje ugroženih morskih vrsta. Ali oni su se zakačili za seksualne strasti. Pa su objavili fotografiju seksipilne ženske noge na kojoj se nalazi slogan "Ne diraj mi ribicu" i dopunili je statusom: "Čuvam je za velikog fratra."
Ima još takve riblje erotike pa jedan slogan veli kako "Radije hvatam strane nego domaće ribe." a drugi kako "Velike ribe preferiraju mali alat". Otkud i kome ideja da će banalne seksualne aluzije kod nekoga osvijestiti problem ugroženih morskih vrsta i ribljeg fonda nije poznato, mora da odgovor leži u seksualnoj mašti kreatora kampanje: "Ajde da vas napalimo na seks kako bi vas napalili na životinje".
Ajde dobro, ali neka hvala, čemu stati na uvredama, seksu i erotskom humoru? Algoritmi društvenih mreža su dokazali da ljude na clickanje najviše tjeraju mržnja i strah. Pa hajde da napravimo kampanju s popisom pedofila kako bismo ukazali na problem ugroženih guštera. Ali to je tako kad se udruge počnu baviti marketingom.
Budimo realni, to je posao za privatnike, za kapitaliste i korporacije. Pa onda i nagrada za najbolju kampanju ide u Pulu.
"Ostani doma", e to je slogan. Slogan s kojim smo živjeli skoro dvije godine, slogan koji se svima nama urezao u prednji čeoni režanj, slogan koji pobožno slušamo, slogan koji nam je omogućio da sjedimo doma i ništa ne radimo ili ako radimo da radimo od doma.
Pa tko ga ne bi volio, tko ga ne bi opet poslušao. A ovdje je inače riječ o referendumu o izgradnji Hotela Valkane protiv kojeg se pobunio dio javnosti i politike, dok drugi dio misli da u tome nema ništa loše, a treći dio baš briga. E sad, štos je u tome da bi referendum uspio treba na njega izaći više od 50 posto građana, dakle što ih više ostane doma to je bolje za investitora. Koji očito zna da je naše ljude lakše uvjeriti da ostanu doma nego da negdje idu.