ORIGINALAN PRISTUP /

Split: Brandiranjem do prepoznatljivosti Županije

Image

Županija splitsko-dalmatinskoj potpisala je ugovor o izradi Strateškog plana brandiranja Županije u koji će uložiti 300.000 kuna. Ostatak sredstava osigurat će se kroz razvojne programe.

10.11.2009.
8:00
VOYO logo

SPLIT - Županija splitsko-dalmatinskoj potpisala je ugovor o izradi Strateškog plana brandiranja Županije sa grupacijom MCCann Erickson.

Ugovor o izradi Strateškog plana potpisali su Srećko Radnić, direktor Agencije za razvoj Splitsko-dalmatinske županije i Ivica Vidović, predsjednik grupacije McCann Erickson u Hrvatskoj, čiju je pripremu i monitoring McCann Erickson dobio na javnom natječaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako su potpisnici istaknuli, namjera je Dalmaciju i Split napraviti prepoznatljivima u Europi te u potpunosti iskoristiti dosad zapostavljene prirodne potencijale.

Županija će za sada u program uložiti 300 tisuća kuna, dok će se ostatak sredstava osigurati kroz razvojne programe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo