Tražilica Google ima izrazito korisnu opciju da nudi prijedloge koji su bazirani na prijašnjim upitima korisnika, a prijedlozi su često korisni, no nekad i poprilično smiješni.
Neki od pojmova prikazuju seksizam i diskriminaciju prema ženama te je to iskoristila agencija Memac Ogilvy & Mather Dubai i reklamnoj kampanji za UN Women u kojoj su pored slika žena na plakatima prikazani i prijedlozi pretraživanja iz Googlea.
"Kad smo naišli na ove prijedloge pretraživanja, šokirali smo se koliko su negativni, te smo odlučili napraviti nešto s njima", rekao je Christopher Hunt, kreativni direktor kampanje.
Ideja bi trebala staviti okvire pretraživanja iznad usta žena na fotografijama, kao da su ušutkane, a Kareem Shuhaibar kaže kako su ovi oglasi šokantni jer pokazuju koliko smo daleko od jednakosti spolova te nam ovo treba biti poziv za buđenje.
Na jednom je plakatu prikazan upis u tražilicu "žene ne bi smjele", a prijedlozi Googlea su: "ne bi smjele imati prava", "ne bi smjele glasati", "ne bi smjele raditi".
Odgovori za "žene bi trebale" glasili su: "žene bi trebale biti robovi", "žene bi trebale biti u kuhinji".
Iz organizacije UN Women tvrde kako su ove pretrage dokaz da je i dalje potrebna velika borba za prava i jednakost žena te su napomenuli kako su izrazito zadovoljni "snažnim reakcijama" koje su izazvali oglasi, piše cafe.ba.