Neravnopravnost spolova /

Šokantni oglasi: Žene bi trebale biti robovi

Image
Foto: Memac Ogilvy & Mather Dubai

Neki od pojmova prikazuju seksizam i diskriminaciju prema ženama te je to iskoristila agencija Memac Ogilvy & Mather Dubai u reklamnoj kampanji za UN Women, u kojoj su pored slika žena na plakatima prikazani i prijedlozi pretraživanja iz Googlea.

22.10.2013.
13:36
Memac Ogilvy & Mather Dubai
VOYO logo

Tražilica Google ima izrazito korisnu opciju da nudi prijedloge koji su bazirani na prijašnjim upitima korisnika, a prijedlozi su često korisni, no nekad i poprilično smiješni.

Neki od pojmova prikazuju seksizam i diskriminaciju prema ženama te je to iskoristila agencija Memac Ogilvy & Mather Dubai i reklamnoj kampanji za UN Women u kojoj su pored slika žena na plakatima prikazani i prijedlozi pretraživanja iz Googlea.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kad smo naišli na ove prijedloge pretraživanja, šokirali smo se koliko su negativni, te smo odlučili napraviti nešto s njima", rekao je Christopher Hunt, kreativni direktor kampanje.

Ideja bi trebala staviti okvire pretraživanja iznad usta žena na fotografijama, kao da su ušutkane, a Kareem Shuhaibar kaže kako su ovi oglasi šokantni jer pokazuju koliko smo daleko od jednakosti spolova te nam ovo treba biti poziv za buđenje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na jednom je plakatu prikazan upis u tražilicu "žene ne bi smjele", a prijedlozi Googlea su: "ne bi smjele imati prava", "ne bi smjele glasati", "ne bi smjele raditi".

Odgovori za "žene bi trebale" glasili su: "žene bi trebale biti robovi", "žene bi trebale biti u kuhinji".

Iz organizacije UN Women tvrde kako su ove pretrage dokaz da je i dalje potrebna velika borba za prava i jednakost žena te su napomenuli kako su izrazito zadovoljni "snažnim reakcijama" koje su izazvali oglasi, piše cafe.ba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo