Sedamnaestogodišnji učenik Adam Hughes htio se okušati u poslovnom svijetu pa je za vrijeme svoje prakse u UK tvrtki specijaliziranoj za printanje linijskih kodova na ambalaži pokazao inventivan duh i preokrenuo naglavačke dotadašnju prodajnu proceduru.
Osmislio je sistem naručivanja putem interneta i osigurao nove narudže u bogatom tržištu u SAD-u. Prije njegova dolaska kompanija se oslanjala na tradicionalne metode naručivanja putem telefona i letaka i neprestano se borila da nekako pokrije troškove. - Efekti su zadivljujući, kako kod nas tako i na vanjskom tržištu. Primili smo narudžbe iz Amerike za nekoliko većih aerodroma i trenutno očekujemo zaradu veću od 1 milijun USD i to samo preko internet mreže koju je Adam samostalno osmislio, kaže Martin Mulligan direktor istoimene tvrtke.
Gospodin Mulligan je Adamu ponudio mjesto šefa marketinga u njihovoj podružnici u Philadelphiji, no učenik je zahvalio i rekao da ne namjerava odustati od daljnjeg školovanja i svog cilja da postane arhitekt.