Možda ima profil brze ceste, ali ova između Solina i Klisa radila se sporije nego ijedna prije. Trebalo je punih 26 godina da na njoj krenu završni radovi.
U deset kilometara prometnice s pet trakova utrošeno je 250 milijuna kuna, a Hrvatske ceste imaju opravdanje za probijanje svih rokova gradnje.
"Tu je riječ o deset i pol kilometara, izgrađenih deset vijadukata, četiri tunela, jedan umjetni tunel i sada još pet voznih traka. Cijela brza cesta radila se po fazama, po prometnoj opterećenosti i naravno po potrebi za sigurnost prometovanja", objašnjava glasnogovornica Hrvatskih cesta TamaraPajić.
Poslijepodne je u promet pušteno i zadnjih 1,5 kilometara nove dionice na koji će promet biti preusmjeren dok se ne ušmika već postojeći dio ceste. U Klisu su sretni jer su je dočekali.
Dugoj gradnji pridonijeli su i problemi s nedostatkom novca te tvrtkama koje su izvodile radove. I Splićanima je sve to predugo trajalo.
"Ma to ja ne bi nikada ni otvorio. Zbog toga što nije ni protrebna", rekli su neki.
No, potrebna je - u prosjeku cestom prođe 40.000 vozila na dan. A sada ih se očekuje još i više...