Nakon božićne groznice, kupnje darova i peglanja kartica krenulo je - i sezonsko sniženje.
Trgovci sami određuju koliki je popust i na koje proizvode, a na potrošačima je da odluče hoće li se baciti u dodatni trošak…
“Nismo znali, mi smo spontano došli da gleda šta ima lipe stvari- jeste našli što lijepo na popustu?- jesmo , robu I cipele”, kaže Anđela Teskera iz Švicarske.
“Uvik je dobro počekati možda čak krajem siječnja bude sniženje niže da se tako izrazim, pa čak I u veljači ako ništa nije hitno. Trebalo malo rastegnuti jer smo se sad svi potrošili za ove dane", ističe Vlasta Perkušić iz Splita.
Bože Knez iz Kaštel Kambelovca kaže: "Danas sam čuo da ima popusta, pa sam malo navratio uzet postole sebi. Mislila sam uzet jedan, ali je bija popust pa sam uzeo dvoje. Meni, pošto sam član u tom dućanu priko 50 posto je popust, mislim 55 posto”
Trgovci moraju istaknuti i najnižu cijenu proizvoda - koja je bila u posljednjih 30 dana.
“Pratim to i gledam, ali što oni naprave. Ja sam već par slučajeva imala da nalipe naljepnicu preko I kad dođeš doma skineš vidiš koja je cijena bila prije“, kaže Marina Ljiljak iz Splita.
“Potrošači se najčešće žale na to primjećuju da trgovci prodaju robu po redovnoj cijeni a oglašvaju kao sezonsko sniženje, u to slučaju potrošače bi uputili da takvo nešto prijave nadležnoj instituciji u ovom slučaju tržišnoj inspekciji”, ističe Vlado Biljarski, predsjednik udruge Splitski potrošač.
Zato se neki odlučuju za online trgovine, a u centre odlaze provjeriti odgovarajuću veličinu.
“Popusti idu do 30, 40, 50 posto. Dosta toga se proda i prije, ali čak je bolje priko interneta kupovati. – znači kupuje se preko interneta?- je, ovdi se dođe probat onda se uzme da se bude siguran”, kaže Tomislav Dadić iz Splita.
Josipa Kasa Vuković iz Baške Vode ističe: “Pa više sam za online kupnju ako sam već nešto prije vidila onda se samo online naruči, sad smo došli neki poklončić kupiti i tako"
Za one koji su se istrošili u prosincu, sniženje vas čeka iduća dva mjeseca. Dakle, bez žurbe u šoping.