Na otoku je 80 posto stanovništva starije od 70 godina i zbog njih brzobrodske linije trebaju ostati na staroj rivi, tvrde na Kapriju na kojemu je upravo izgrađeno novo pristanište.
Stanovnica tog otoka Marija Radovčić, kako nam je rekla, ne može ni doći do te lokacije.
Članica Mjesnog odbora Kaprije Marija Juras kazala je da je sporno obećanje prijašnjem odboru o lokaciji na staroj rivi upravo zbog starijih i nemoćnih.
"Pitanje je kako će tamo i trajekt pristajati kad cesta nije i kako će se odvijati promet, ali to ćemo vidjeti", dodala je Juras.
Kako tvrde, problema će biti i s trajektima. Kamionski promet, građevinski ili opskrbni trebao bi prolaziti uskom cestom uz more za koju su u Gradu Šibeniku kazali da je zadovoljavajuća za te potrebe.
I mi smo išli do tog mjesta - najprije traktorom, a potom smo nastavili pješice jer se dva vozila ne mogu mimoići na toj servisnoj cesti do pristaništa.
Stanovnica Barbara Klisović pojasnila je da je cesta rađena za potrebe građana kada bi išli pješke.
"Nemamo apsolutno nikakve uvjete da se ikakvo vozilo vozi. Dvije godine zaredom imali smo problem gdje su dva kamiona propala u zemlju", dodala je Klisović.
Obaveza Grada Šibenika bila je urediti alternativnu pristupnu cestu novoj rivi, a bivšem Mjesnom odboru obećano je i da brzobrodsko pristanište ostaje na staroj adresi.
"Ovo može biti samo u interesu eventualno Lučkoj upravi koja bi tamo privezala deset novih jahti i te jahte bi se onda naplatile, možda bacila još koja bova, koji blok betonski i tako dalje", poručio je Miroslav Radovčić, bivši potpredsjednik Mjesnog odbora Kaprije.
Brzi bi brodovi trebali napustiti centar nakon ovoga ljeta.
Predsjednik Mjesnog odbora Kaprije Kristijan Radovčić pojasnio je da je trajno rješenje pristupna cesta.
"Trebala bi s trajektnog pristaništa krenuti gore put vodospreme i povezati se na njezinu cestu koja je već izgrađena i napraviti kružni tok kroz cijeli otok", dodao je.
Pročelnik Odjela za komunalne djelatnosti Ante Nakić poručio je da će Grad sljedećih godina pokušati pronaći neko alternativno prometno sredstvo.
"Možda neki električni romobil s kojim će gospodariti gradski parking ili neka gradska tvrtka, vidjeti da se taj dio olakša", kazao je.
Jedno je sigurno, ako nova luka ne bude potpuno funkcionirala, trebat će se vratiti novac za njezinu izgradnju iz EU fondova.