KULMINACIJA TEK SLIJEDI /

Je li bojkot uspio? Trgovci snižavaju cijene, a organizatori poručuju: 'Potrošači se boje, to je marketinški trik'

Po nama je bojkot već dao dobre rezultate, no možda su danas građani impulzivno kupovali zbog sutrašnjeg dana kada je opći bojkot, ali ono što je važno za istaknuti je da su mnoge trgovine danas bile poluprazne i potrošači nisu već danas kupovali, poručio je Josip Kelemen, savjetnik potrošačke platforme Halo inspektore

Kristina Čirjak

Kristina Čirjak

Višestruko nagrađivana reporterka, izvještava o socijalnim i društvenim temama te elementarnim nepogodama

30.1.2025.
20:05
VOYO logo
VOYO logo

Počeo je jednotjedni bojkot triju trgovačkih lanaca, ali i tri proizvoda. Kulminacija se očekuje sutra, kad je najavljen novi opći bojkot svih proizvoda i usluga. A kakav je bio odaziv i koji su daljnji koraci za RTL je otkrio Josip Kelemen, savjetnik potrošačke platforme Halo inspektore. Organizatori su zadovoljni.

Je li bojkot uspio?

Po nama je bojkot već dao dobre rezultate, no možda su danas građani impulzivno kupovali zbog sutrašnjeg dana kada je opći bojkot, ali ono što je važno za istaknuti je da su mnoge trgovine danas bile poluprazne i potrošači nisu već danas kupovali. Sutra čekamo puno bolje rezultate.

Bi li bilo učinkovitije da ste se držali jednodnevnog bojkota petkom?

Teško je to sada reći. U svakom slučaju to je bila ideja samih potrošača koji su tražili višednevni bojkot, kroz više dana i više proizvoda.

Image
DOMINO EFEKT /

Bojkot urodio plodom: Konzum snižava cijene za 250 proizvoda, pogledajte popis

Image
DOMINO EFEKT /

Bojkot urodio plodom: Konzum snižava cijene za 250 proizvoda, pogledajte popis

I sami trgovci kažu da bojkot ima rezultata, stavili su neke proizvode na sniženja i akcije. Je li to ono čemu težite?

Potrošači se boje da je to zamagljivanje, da je to marketinški trik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Reakcije stižu sa svih strana. Danas za istim stolom predstavnici vlade, trgovaca i sindikata. Tema su ograničene cijena, ali i bojkot. Je li to rezultat i vaše akcije?

Svakako. Zar bi oni sjeli i razgovarali o svemu onome što smo mi na neki način kroz prošli bojkot istaknuli kao problem, prije svega divljanje cijena, inflaciju i smanjenje kupovne moći.

Što očekujete od sutrašnjeg dana?

Očekujemo da ljudi smanje svoju potrošnju ili mogu reći čak obustave cijelu svoju potrošnju, kupovinu bez obzira je li to fizički ili u online obliku.

Vaš model bojkota preuzimaju i susjedne zemlje, o njemu je u Bruxellesu govorio i premijer Plenković. Kako na to gledate?

Moram priznati da smo bili iznenađeni time što je rekao, ali nismo iznenađeni reakcijom u regiji. Bojkotiraju po našem modelu BiH, Srbija, Crna Gora, Makedonija, Slovenija i Slovačka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo