Štrajk je zadnje što itko u gradu želi. Štrajk bi značio da nema asfaltiranja, popravljanja cijevi, radnika na šalterima na autobusnom kolodvoru, da se opet pune ulice smećem, a tu su i Zrinjevac, parking,..
"Evo vidjeli ste na što je grad ličio ova tri dana koja Čistoća nije radila, ne dao Bog da to bude više dana to bi stvarno značio kolaps u gradu", govori sindikalist zagrebačke Čistoće Zdravko Stoilković.
"Kad bi došlo do toga kako ste nazvali crnog scenarija naravno da će sve sastavnice Zg holdinga od Zrinjevca, Zg cesta, parkinga, Čistoće autobusnog kolodvora,.. sve podružnice da bi u tom trenutku stale i bila bi obustava rada u cijelom sustavu Zagrebačkog holdinga", kazao je iz sindikata ZET-a Dražen Jović.
Već postoji plan, ako do toga dođe - radile bi službe za hitne intervencije, pokrile bi bolnice, škole i nužnu industriju, ali - apsolutno svi se nadaju da će do dogovora ipak doći.
"Odredili smo rok za sutra. Ali treba biti realan ako postoji neki mali prijepor koji može značiti da se riješi za 2,3 dana da se taj rok još malo produži", dodaje Stoilković.
Za sada navodno Holding nudi 8 milijuna eura a sindikati traže paket od 11,5 milijuna.
"Gradonačelnik se nije uključio u pregovore, niti ga ne zazivamo ali mislimo da je trebao imati više razumijevanja, solidarnosti za te radnike i za situaciju u kojoj se nalazimo", govori Jović.
2004. godine dok su to još bile odvojene gradske tvrtke Zagreb je bio u potpunom kolapsu, tada ni tramvaji nisu vozili.
"Ako su opravdani razlozi, ako su u vezi s plaćama... Čujte, novci trebaju svakome. A ako dovede, dovede. Nećemo se gušit. Ne moraš toliko smeća izbacivati, stavi malo u ćošak, ne moramo ceste zatrpat isti dan", kazao je Ratko Bačić iz Zagreba.
"Ne, ja ne podržavam nikakav štrajk. Ali mislim da treba pogledati realno situaciju dali ti prema hrvatskim uvjetima ljudi koji rade i koji namjeravaju štrajkati, dali imaju dobra primanja", govori Adelber Humski iz Zagreba.
"Nije u redu to, do kolapsa ne smije doći, oni moraju naći nekakvo rješenje", kazao je Mihael Logarča iz Zagreba.
Ovoga puta rješenje će koštati milijune eura, sve i da se cijela uprava Holdinga obuće u odijela čistača cesta ili asfaltera - to neće biti dovoljno.