zagrebački holding / Ako krene štrajk, slijedi kolaps u Zagrebu: 'Ne moraš toliko smeća izbacivati, stavi malo u ćošak...'

Sutra je posljednji rok u procesu mirenja koji su upravi Zagrebačkog holdinga dali sindikati. Ako se do sutra ne dogovore o iznosu plaća sljedeći bi korak mogao biti - zajednički štrajk gradskih službi. Može li se izbjeći i znači li to kolaps glavnog grada?

30.1.2023.
19:53
VOYO logo

Štrajk je zadnje što itko u gradu želi. Štrajk bi značio da nema asfaltiranja, popravljanja cijevi, radnika na šalterima na autobusnom kolodvoru, da se opet pune ulice smećem, a tu su i Zrinjevac, parking,..

"Evo vidjeli ste na što je grad ličio ova tri dana koja Čistoća nije radila, ne dao Bog da to bude više dana to bi stvarno značio kolaps u gradu", govori sindikalist zagrebačke Čistoće Zdravko Stoilković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kad bi došlo do toga kako ste nazvali crnog scenarija naravno da će sve sastavnice Zg holdinga od Zrinjevca, Zg cesta, parkinga, Čistoće autobusnog kolodvora,.. sve podružnice da bi u tom trenutku stale i bila bi obustava rada u cijelom sustavu Zagrebačkog holdinga", kazao je iz sindikata ZET-a Dražen Jović.

Već postoji plan, ako do toga dođe - radile bi službe za hitne intervencije, pokrile bi bolnice, škole i nužnu industriju, ali - apsolutno svi se nadaju da će do dogovora ipak doći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Odredili smo rok za sutra. Ali treba biti realan ako postoji neki mali prijepor koji može značiti da se riješi za 2,3 dana da se taj rok još malo produži", dodaje Stoilković.

Image
iz sindikata poručili /

Holding na stol stavio 8 mil. eura za plaće, sindikati traže 11,5: 'Ako mirenje ne uspije, kreću akcije i pritisci'

Image
iz sindikata poručili /

Holding na stol stavio 8 mil. eura za plaće, sindikati traže 11,5: 'Ako mirenje ne uspije, kreću akcije i pritisci'

Za sada navodno Holding nudi 8 milijuna eura a sindikati traže paket od 11,5 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Gradonačelnik se nije uključio u pregovore, niti ga ne zazivamo ali mislimo da je trebao imati više razumijevanja, solidarnosti za te radnike i za situaciju u kojoj se nalazimo", govori Jović.

2004. godine dok su to još bile odvojene gradske tvrtke Zagreb je bio u potpunom kolapsu, tada ni tramvaji nisu vozili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako su opravdani razlozi, ako su u vezi s plaćama... Čujte, novci trebaju svakome. A ako dovede, dovede. Nećemo se gušit. Ne moraš toliko smeća izbacivati, stavi malo u ćošak, ne moramo ceste zatrpat isti dan", kazao je Ratko Bačić iz Zagreba.

"Ne, ja ne podržavam nikakav štrajk. Ali mislim da treba pogledati realno situaciju dali ti prema hrvatskim uvjetima ljudi koji rade i koji namjeravaju štrajkati, dali imaju dobra primanja", govori Adelber Humski iz Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nije u redu to, do kolapsa ne smije doći, oni moraju naći nekakvo rješenje", kazao je Mihael Logarča iz Zagreba.

Ovoga puta rješenje će koštati milijune eura, sve i da se cijela uprava Holdinga obuće u odijela čistača cesta ili asfaltera - to neće biti dovoljno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo