Ovaj Rončevićev najnoviji ciklus ulja na platnu ispituje kakve sve sadržaje slika može imati, kao i njenu ambivalentnost.
U godinama kad njegovi vršnjaci već konzerviraju rukopis, stekavši novo samopouzdanje, nikad se ne mireći s postignutim, umjesto da kao klasik našeg slikarstva tu poziciju čuva petrificiranjem stečevina vlastita rukopisa i forsiranjem onih njegovih odlika i kvaliteta koje je kritika i publika odavno prepoznala i honorirala, u svojoj nezatomljivoj intelektualnoj i stilskoj znatiželji, 'grizući' žestinom početnika, izlažući se opasnosti da ne naiđe na odgovarajuću recepciju sredine, Igor Rončević u najmanju ruku od ciklusa 'Trag ruke' iz 1993. ispituje određene slikarske probleme kojima se u nas nitko takvom energijom nije bavio pa tako istražuje i likovni jezik uopće. (I. Župan)
Igor Rončević rođen je je 1951. u Zadru, diplomirao na ALU u Zagrebu u klasi prof. Perića. Danas je docent na zagrebačkoj akademiji likovnih umjetnosti.