Na dionici pruge Borongaj - Dugo selo, u HŽ-u žele dobiti na
vremenu. Međugradski vlakovi na toj dionici od ponoći će smjeti
jurnuti do 140 na sat.
"Zagreb-Borongaj 80 koliko je i sad, a Borongaj- Dugo selo
140. Koristi za brze vlakove, vlak za Vinkovce, njemu
koristi", poručio je strojovođa SamirHamila.
Koliko će korisna biti prva vožnja s maksimalnih 140 na sat znat
će se već u ponoć, kada prema Slavoniji kreće prvi vlak koji
smije razviti toliko brzinu.
Najprije trebaju pruge biti za to, a onda se može govoriti o
brzini. I to sve jer smo, nažalost, svjedoci iskakanja i
lokomotiva i vagona.
Iz ministarstva najavljuju ne samo kraće, nego i udobnije i
ugodnije putovanje svima koji će koristiti željeznicu.
"Ja vjerujem da od travnja iduće godine svaki mjesec će
dolaziti jedan novi vlak. Prema izračunu HŽ infrastrukture da bi
se Sisak mogao smanjiti za nekakvih 20-tak minuta", kazao je
ministar prometa SinišaHajdašDončić.
Putnici u renesansu željeznice nisu baš uvjereni.
"To je velika brzina, ne vjerujem da mi takve vlakove
imamo", smatra Krešimir Krpanić iz Dugog Sela.
"U Europi vlakovi voze 400 na sat. Kod nas još uvijek
60", kazao je Zoran Sarajlić iz Zagreba.
Na pruzi između Zagreba i Dugog sela nekoliko je pješačkih
prijelaza. Još danas ovim su dijelom pruge prolazili u prosjeku
sa 60 na sat.
Od sutra brzina, od sljedeće godine i udobni vlakovi. Tako u HŽ
nastoje oživjeti željeznički promet. Koliko su uspjeli, na kraju
će ocijeniti putnici.
U ponoć počinje nova era vlakova na relaciji Zagreb - Dugo selo! Nakon obnove pruge maksimalna dopuštena brzina iznosit će 140, umjesto prosječnih 60 kilometara na sat! RTL danas istražio je hoće li milijunski radovi uroditi kraćim i bržim putovanjima.