Renault s novim samopouzdanjem

Razlog novog samopouzdanja u Renaultu nije samo novčana dobit od prodanih automobila na žestokom europskom tržištu, već i osvajanje viših klasa unutar automobilskih kategorija.

22.6.2000.
2:17
VOYO logo

Automobilska marka Renault koja je do sada slovila kao sinonim za malo gradsko vozilo mijenja svoju taktiku. Budući da se u gotovo svim europskim zemljama, uključujući i Hrvatsku, Renault nalazi na samom vrhu liste prodavanih vozila u upravi Renaulta izjavili su da tvrtka uskoro namjerava ući u domenu čuvenog Audija, BMW-a i DamilerChryslera te kupcima ponuditi dva nova futuristička modela.

Da ponovimo, razlog novog samopouzdanja jest uvođenje dva coupea u višu automobilsku klasu. Krajem 2000. na tržištu će se tako naći Renault Avantime, dok se za 2002. godinu čuva novi model s ogromnim staklenim krovom zvan Vel Satis.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Obje varijante posjeduju uglate linije te veliki komfor za vozača koji je u Renaultu još uvijek na prvom mjestu. Za sada se auti prikazuju na sajmovima većinom u plavičastim i srebrnim metallic verzijama koje aludiraju na blisku SF budućnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo