S 20 milijuna prodanih primjeraka buba se uvrstila na prvo mjesto auto-proizvodnje. No, pramodel je nestao.
Prototip kasnijeg bestselera ? Volkswagenove bube nastao je 1935. godine u garaži vile Ferdinanda Porschea u štutgartskom Kittesbergu. Prva probna vožnja desila se te iste godine u Schwarzwaldu i od tada se bubi gubi trag. Od automobila koji je jednostavno nazvan VW 1 očuvano je samo šest fotografija te jedna Porscheova ručna skica.
Na osnovi tih podataka stručnjak za rekonstrukciju vozila Werner Zinke iz saskog mjesta Zwonitz kod Zwickaua izgradio je novu bubu po uzoru na staru. Jedini egzaktni podatak koji je postojao bio je taj da je razmak između kotača iznosio 2,4 metra. Sve ostalo preuzeo je kompjutor koji je na osnovi ubačenih fotografija izračunao preostale podatke te izbacio izgled karoserije koja bi na taj način trebala što više odgovarati proporcijama originala. Nakon toga problema više nije bilo, a izgradnja bube bila je peace of cake.
Rezultat: stvorena je najskuplja buba na svijetu, a moramo priznati i najvjernija originalu koja košta 500.000 maraka. Sve ostalo je isto kao davne 1935.godine. Felge su Mercedes-Benza - 170/6, motor četverocilindrini Boxermotor od 985 kubičnih centimetara i 23 KS-a.
Za sada se stara buba može pogledati zajedno sa čuvenim modelima Bugatti Atlantic te Lamborghini Miura u Volkswagenovom muzeju Museum Zeithaus te wolsfsburškom Auto gradu.