Moguće je da je prevelika brzina pridonijela fatalnom završetku leta GF072 bahrainskog Gulf Aira, koji se prije dva dana srušio u Perzijski zaljev, povukavši u smrt 143 putnika i člana posade, uključujući 36-oro djece.
Više će se znati kad europski ili američki stručnjaci otvore "crne kutije" i analiziraju njihov sadržaj. No, članak u Bahrain Tribuneu donosi dijelove razgovora kontrolnog tornja i pilota neposredno pred nesreću. Da je pokušao sletjeti u prvom naletu, pilot ne bi uspio zaustaviti zrakoplov na vrijeme i zrakoplov bi izletio s piste. Nakon što je napravio dva kratka kruga iznad bahrainske zračne luke, brzina je još uvijek bila prevelika. Pilot je izgubio kontrolu nad letjelicom tijekom polukružnog manevra i zaronio u more. Očevici su rekli da je pilot pokušavao izbjeći visoke zgrade prije no što je zrakoplov naglo pao u vodu.
Istraga će započeti u petak, kada se očekuje dolazak tri američka zrakoplovna stručnjaka. Ono što zbunjuje istražitelje činjenica je da je pilot sve do gubitka veze bio smiren i da uopće nije odaslao poziv za pomoć. Jedne su bahrainske novine objavile laskav opis kapetana Ilhsana Shakeeba kao iskusnog pilota s dugogodišnjim stažom, no britanski mediji tvrde da je Shakeeb tek nedavno postao kapetanom.
Zlosretni zrakoplov isporučen je Gulf Airu u rujnu 1994. Prvi Airbus A320 poletio je na komercijalnim linijama u travnju 1988. godine. Ova nesreća već je šesti udes većih razmjera po redu. U prethodnoj havariji, u siječnju 1992. u istočnoj Francuskoj, živote je izgubilo 87 osoba.