BMW-ov model M5 više nije najsnažnija serijska limuzina na tržištu. Taj laskavi naslov preoteo mu je Audi, koji je svoj prestižni model A8 opremio golemim, ali i supersnažnim pogonskim agregatom...
Odmah da razjasnimo, novu "osmicu" pokreće 6-litarski motor, koji razvija (pazi sad!) - 420 KS. Nakon predstavljanja na Paris Motor Showu, nova uzdanica njemačkog proizvođača krenut će i u osvajanje tržišta. Bolje rečeno, jednog (malog) dijela tržišta, budući da će cijena ovoga vozila "preskočiti" 200 tisuća njemačkih maraka.
W12 agregat (zapravo, to su dva V6 motora spojena u jedan), "posuđen" je iz istoimenog Volkswagenovog konceptnog vozila, predstavljenog na sajmu u Tokiju 1997. godine...
Ljubitelji (pre)velikih brzina ostat će razočarani, jer je najveća brzina novog A8 - ostala elektronski ograničena na 250 km/h. Međutim, spomenutih 420 "konja" omogućavaju da se blokada uključi nakon samo 40 sekundi vožnje... Što se tiče ubrzanja od 0-100km/h, Audiju 6.0L za taj je doseg potrebno manje od 6 sekundi. Vozaču je "na usluzi" petobrzinski Tiptronic mjenjač, koji se, uz doplatu, može "dopuniti" tipkama na upravljaču. Automobil je opremljen i stalnim pogonom na sva četiri, 18-inčna aluminijska naplatka.
Serijska oprema uključuje ESP sustav, sustav za navigaciju, "kožiranu" unutrašnjost, automatsku klimu... Uz takozvani "Office" paket opreme, sretni vlasnik dobit će i TV prijamnik, kao i fax uređaj. Što se sigurnosti tiče, putnike će čuvati dva prednja i dva bočna zračna jastuka, ali i posebne zračne "zavjese" - sustav Sideguard.