Online kupovina tijekom godišnjih odmora u svim europskim zemljama zauzet će znatan postotak cjelokupne godišnje trgovine, sve od 23 posto u Danskoj do 39 posto u Grčkoj.
Njemački online trgovci najviše će zaraditi uzevši od svojih potrošača 715 milijuna eura, što je jednako 31 posto cjelokupne online trgovine u Njemačkoj.
Slijedi Velika Britanija koja će za godišnjih odmora ostvariti 664 milijuna eura od online trgovine, što je 29 posto ukupne vrijednosti trgovine u 2000.
U Francuskoj će online trgovina tijekom godišnjih odmora biti teška 292 milijuna eura, ili 36 posto od ukupne godišnje online trgovine.
U Forresteru upozoravaju da su mnogi ovogodišnji online kupci novi u tome, te stoga savjetuju online trgovcima ostvarivanje tri bitna elementa kojima će privući nove cyber kupce.
Prvo, pružiti im jednostavnu izjavu o sigurnosti kupovine, kojom bi se neiskusnim online kupcima odagnao strah od online kupovine.
Drugo, pružiti kupcima tijekom čitavog vremena surfanja vrlo vidljiv telefonski broj, koji bi jamčio da iza mreže postoji vrlo ozbiljno poslovanje.
I konačno, savjeti za kupnju određenih proizvoda, nešto poput top liste 10 proizvoda koje su provjerili kupaci, kako bi se online kupcima pružio opravdan razlog za kupovinu.