John V. Willshire osnivač je agencije Smithery koja se bavi inovacijama u marketingu, a za svoje klijente kreira i provodi moderne strategije za privlačenje potrošača koje u fokusu nemaju stvaranje lažnih potreba za proizvodima koji im nisu potrebni. Sa svojim timom stručnjaka John pomaže tvrtkama i agencijama u kreiranju strategija, struktura i naprednih komunikacijskih rješenja koja pomažu u razvoju vrhunskih ideja. Do sada je pomogao u izgradnji i poboljšanju imidža klijentima kao što su Google, Channel 4, Royal Mail, W3, Herd, LBi, 101 London, and Creature London. Redoviti je gost predavač na brojnim konferencijama i marketinškim okupljanjima diljem svijeta te član brojnih žirija za dodjelu nagrada. Prije osnutka Smitherya, John je radio sedam godina u medijskoj agenciji PHD Media u Londonu kao voditelj odjela inovacija.
Simon Clift napustio je Unilever 2010. god. nakon karijere u marketingu duge gotovo 30 godina. Po završetku školovanja na sveučilištu Cambridge, obnašao je različite funkcije u marketingu kompanija u Londonu, Lisabonu, Beču, Mexico Cityu i Sao Paolu. Od 2003. bio je zamjenik direktora Unilevera, odgovoran za poslovanje globalne divizije osobne njege (Dove, Axe, Rexona, Sunsilk), a od 2006. do 2010. bio je prvi globalni direktor marketinga Unilevera zadužen za marketinške aktivnosti, razvoj kadrova, i globalni zakup medija. Suosnivač je agencije za strateško brandiranje Touch iz Sao Paola koja u svom bogatom portfelju ima klijente kao što su L’Oréal, Pepsico, Metro C&C, Avon i Unilever.
Lazar Džamić radi kao direktor planiranja u agenciji Kitcatt Nohr Digitas iz Velike Britanije, gdje je jedan je od najiskusnijih digitalnih stratega. Zaposlio se u agenciji EHS Brann 2000. god. kao njihov prvi digitalni strateg, gdje je bio ključna osoba za digitalnu integraciju i edukaciju unutar agencije i na svim važnijim projektima za klijente. Godine 2004. pridružio se digitalnoj agenciji Underwired kao direktor planiranja s ciljem da im pomogne u razvoju digitalnog marketinga i eCRM ponude. Danas Lazar kreira digitalne strategije za vodeće svjetske kompanije i brandove poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih. U posljednjih nekoliko godina surađivao je s desecima vodećih svjetskih i britanskih brandova, na projektima koji su obuhvaćali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija. Redovito objavljuje radove na temu digitalnog marketinga te gostuje kao predavač na vodećim marketinškim skupovima diljem Europe.
Za sve sudionike u tijeku su specijalne ponude paketa za rane prijave (Early Bird) koje traju do 1. travnja, uključuju dva noćenja s doručkom u hotelima s 4* i kotizaciju za oba festivalska dana, a cijena im je već od 800 kn za studente i 1.650 kn za ostale sudionike. U tijeku su i prijave za natjecateljski dio programa, koje su otvorene do 30. travnja. Kotizacije za radove iznose 749 kuna, a sve informacije o natjecateljskom dijelu programa i prijavama za sudionike mogu se pronaći na web stranici festivala: www.idejax.com
Prethodni članci: arti-201202210466006