Studenti će svoje ideje/radove moći prijaviti u timovima od tri do pet članova, a pet najboljih radova poslužit će kao podloga za kreaciju konačnih kreativnih rješenja, te će biti prezentirani u sklopu festivala IdejaX02. Od studenata se očekuje izrada naslova ideje, razrada ideje i izrada komunikacijske strategije za predloženu ideju. Stručni žiri studentskog natjecanja radove će ocjenjivati temeljem originalnosti predložene strategije i argumentacije odabrane strategije.
Povodom objave studentskog natječaja, Jan Jilek, član Organizacijskog odbora festivala IdejaX02 izjavio je: "U svojim planovima i željama za unapređenjem festivala orijentirali smo se prema mladim marketinškim snagama koje želimo zainteresirati, educirati i potaknuti na razmišljanje izvan okvira svakodnevice, te time probuditi kreativce i inovatore u njima. Želja nam je prodrmati industriju pomoću novih snaga, izdvojiti najbolje, napraviti od njih primjer ostalima i pomoći im da jednog dana budu nositelji kreativnosti u hrvatskoj marketinškoj industriji i uzor novim generacijama."
Članovi tima koji osmisle najbolje rješenje bit će nagrađeni boravkom u Istri i sudjelovanjem na IdejiX02. Radovi se mogu predati do 20. travnja putem adrese elektronske pošte idejaxica@idejax.com. Sve dodatne informacije o studentskom natječaju IdejaXica mogu se pronaći na web stranici festivala: www.idejax.com
Prethodni članci: arti-201202210466006 arti-201203200410006