Grupo Modelo, tvrtka koja stoji iza popularnog meksičkog piva pokrenula je kampanju za reklamiranje piva Corona Light za mladu odraslu publiku. Premda se kampanja sadrži i od tradicionalnog oglašavanja u medijima, također su iskoristili i Facebook kako bi proširili svoju poruku da je Corona Light "most liked light beer in America".
Evo kako su to smislili: najprije trebate 'lajkati' Corona Lite Facebook stranicu. Nakon što to učinite, možete dobiti pristup aplikaciji Times Square, koja će vam omogućiti da pošaljete svoju fotografiju (dimenzija barem 500 × 500) za potrebe oglasa u kampanji koja će trajati od 8. studenog do 6. prosinca. Imat ćete čak i mogućnost vidjeti svoje lice kako izgleda s druge strane Times Squera dok se uzdiže nad mnoštvom prolaznika koji svakodnevno prolaze ovim trgom.
Ova kampanja, iako izgleda jednostavna, je vrlo pametan potez Corone i to ne samo zbog toga jer će se reklama za pivo pojaviti na Raskrižju svijeta (Crossroads of the World), kako nazivaju Times Square, već će se tisuće i tisuće ljudi prijaviti na Corona Lite Facebook stranicu na kojoj ova tvrtka može isporučiti još više marketinških poruka i vijesti o svom pivu, piše Mashable.
Kreativci iz Grupo Modelo očito se klade upravo na to da bi mnogi mladi odrasli ljudi željeli vidjeti svoje lice na 45-metarskom digitalnom panou na Times Squareu. I ne samo to, sigurno je i da će biti mnoštvo sretnih ljudi koji dijele svojih pet minuta slave na Times Squareu sa svojim prijateljima, zajedno s oglasom za Coronu.