"Ova partija nije godinu i dva, tri mjeseca nijednu lopatu udarila na autocesti, državnoj cesti, županijskoj cesti, nigdje", rekao je Dujomir Marasović zapitavši što je s cestama Trogir–Split ili Trogir-Omiš, koja ima svu dokumentaciju.
"Stanovnicima županije Bjelovarsko-bilogorske te Virovitičko-podravske na jednom, odnosno Koprivničko-križevačke na drugom pravcu Podravsko-bilogorskog ipsilona ova zakonska izmjena jedina je nada da će navedeni projekt napokon zaživjeti", ocijenio je, pak, SDP-ov VedranBabić podsjećajući kako je nelogičnom prekategorizacijom Podravsko-bilogorskog ipsilona iz državne u autocestu započelo odugovlačenje projekta.
Kako su i željeli, stanovnici moje županije ovako će se i dalje voziti besplatnom brzom cestom, a ne nekakvom autocestom, zadovoljno je ustvrdio Babić, na što ga je Marasović prozvao da prestane govoriti kao "lokalpolitičar" u ime svoga sela.
HDZ-ov JosipBorić zapitao je vladajuće zašto nakon prošlogodišnjeg zastoja cestogradnje u Hrvatskoj sada zakon ide po hitnom postupku.
"Da li kroz ovakve izmjene dobivamo nešto novo ili se nastavlja stari model, kreditna zaduženja, vlastiti prihodi i slično. Da li se na ovaj način osiguravaju prihodi kao povrat određene razine investicija", zapitao se Borić.
SDP-ov PeđaGrbin kazao je kako se treba maknuti od ustaljene prakse da se na područjima gdje nema mjesta autocestama grade megalomanske prometnice. "Izlaz Vučevica kojim prolazi svega dvjestotinjak vozila dnevno, a u siječnju tek šezdesetak, ne smije se ponoviti. On se i dogodio jer nismo gradili izlaze prema tome ima li to smisla nego zato što je ono bilo blizu rodnog mjesta tadašnjeg premijera", ustvrdio je Grbin.
Laburist MladenNovak zamjerio je zakonu što predlagatelj nije naznačio što će biti s izvođačima radova koji su u međuvremenu otišli u stečaj ili imaju financijske dubioze nastale zbog pravnog vakuuma.