TIPIČNA HRVATSKA PRIČA /

Osječkom aerodromu napokon krenulo, a sad ga blokiraju obnovom ceste

Jedan eksperiment je uspio. Država je uložila u opstanak Zračne luke Osijek i rezultat je impresivan. U priči koju smo emitirali jučer iznesen je podatak o čak 600 posto više putnika. No, onda to postaje tipična priča iz Hrvatske jer se uključuju Hrvatske ceste koje baš obnavljaju cestu koja vodi do aerodroma i tako blokiraju promet.

29.4.2014.
18:45
VOYO logo

Iz Osijeka se do zračne luke više ne stiže za 20 minuta. Obilazni put odsad traje gotovo sat vremena, i tako će biti iduća četiri mjeseca. Hrvatske ceste zbog obnove su zatvorile dio državne ceste do osječkog aerodroma.

Uobičajenom 16-kilometarskom dionicom vozači neće moći do kraja kolovoza. Hrvatske ceste ih od Osijeka do aeorodroma upućuju na obilazak dug čak 65 kilometara - preko Sarvaša, Dalja, Borova i Vukovara. I to baš u trenutku kad zračna luka bilježi rekordan promet. Kažu - drukčije ne može.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osječki aerodrom zabilježio porast od 578 posto!

"Kad bi se uz takvu vrstu radova promet odvijao preko gradilišta, to bi uzrokovalo gužve gdje bi bili u čepu, gdje promet ne bi funkcionirao. Svaka izmjena, promjena utječe i na povećanje troškova", kaže voditelj tehničke ispostave Osijek, Hrvatske ceste, DubravkoKos.

Ministarstvo prometa uputilo nas je na grad Osijek. A ondje kažu - pronašli su kompromis. Posebni gradski autobusi putnike će prevoziti do aerodroma sasvim trećom rutom - dugom 32 kilometra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Linija koja će ići nerazvrstanim cestama preko Tenja, Ćelija, to je put koji je mnogo kraći nego ovaj od 65 km. Dakle, mi ćemo spašavati ono što je uloženo u zračnu luku, na način da ćemo svojim sredstvima pripomoći da putnici koji putuju mogu na naš trošak u kraćem vremenu nego što je to obilaznim putem doći do prijevoza", poručuje gradonačelnik Osijeka IvanVrkić.

Kritičari će reći da potezom Hrvatskih cesta država neizravno podmeće nogu vlastitu projektu u koji je prošle godine uložila 13 milijuna kuna. Kakva je tek to poruka stranim ulagačima?

"Ja ne bih to s time povezao, jer ta četiri mjeseca nikad neće biti povoljna za obnovu cesta. Imamo dvije pozitivne stvari, treba se koordinirati i ja vjerujem da će se naći rješenje koje će biti održivo", kaže ministar zaštite okoliša MihaelZmajlović.

A bi li doza koordinacije Hrvatskih cesta sa zračnom lukom spriječila cijeli slučaj? Ondje tvrde - tajming radova je dobar, jer očekuju da će broj putnika ubuduće samo rasti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi se nadamo da će imat sve više i više prometa. Ako je to činjenica, onda je sada najbolje vrijeme za te radove", uvjeren je Dubravko Kos.

Radove zbog kojih bi se dio putnika, u namjeri da od Osijeka do Zagreba stignu avionom - ipak mogao predomisliti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo