Ovo je vrijeme odluka u svijetu internet oglašavanja, piše Digital Trends. Industrijski sektor zabilježio je prihode od 6,4 milijarde dolara u trećem tromjesečju 2010. godine, prema izvještaju koji su objavili Interactive Advertising Bureau (IAB) i PwC.
Ovo je novi rekord za kvartalne prihode od online oglasa i predstavlja 17-postotno povećanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Stopa rasta prihoda je najviša od prvog tomjesečja 2008. kada je prihod od online oglasa narastao za 18 posto u odnosu na godinu ranije. (Ipak, ako biste željeli pronaći zlatno doba internet oglašavanja, trebali biste se vratiti u 2005. kada je zabilježena stopa rasta od čak 30 posto.)
"Internet je transformirao živote potrošača i njihova iskustva zabave, informacija i brendova", rekao je Randall Rothenberg, predsjednik i glavni izvršni direktor IAB-a.
"Trgovci su prihvatili digitalne medije jer to je mjesto gdje se oni mogu baviti sa svojim potrošačima. Ova titrava inovativna industrija stvara nova radna mjesta i doprinosi porastu američkog gospodarstva".
Dakle, gdje je sav taj novac potrošen u internet oglasima? Ako ste već primjetili, oglasi se sve češće pojavljuju u formi videa, pa vas ne bi trebalo iznenaditi da su oglasi u digitalnom videu posebno dobro išli u prvoj polovici 2010. zabilježivši povećanje prihoda od 31 posto u odnosu na 2009. godinu.
Prikazivanje bannera u cjelini – uključujući banner oglase i pop-up oglase – povukli su više od 4.4 milijarde dolara tijekom prvog mjeseca ove godine, što je gotovo 16 posto više nego u istom periodu 2009.
Unatoč porastu inovacija u online oglašavanju, tekstualni oglasi bazirani na pretragama korisnika (vrst oglasa koju Google prikazuje zajedno s rezultatima pretraživanja) ostaju ipak najprofitabilniji; zabilježili su prihod od 5,7 milijardi dolara i nose 47 posto prihoda svih online oglasa.
Ove novosti su zapravo pokazatelji koji upućuju na to da kompanije sve više gledaju kako će svoj novac potrošiti na internetu, umjesto na tradicionalnim medijima kao što su dnevne novine, časopisi i televizija.
Zabrinutost zbog gubitka oglašivačkih prihoda je također i najvjerojatniji razlog radi kojega tradicionalne televizijske kuće odbijaju prihvatiti Internet TV hibridne uređaje kao što je Google TV.
Međutim, kako internet postaje sve mobilniji i dostupniji bilo gdje i u bilo koje vrijeme, na bilokojem uređaju, tvrtke koje namjeravaju potrošiti svoj novac na online oglase imati će dovoljno izbora da se odluče na ona mjesta gdje će za uloženo moći dobiti najviše.
Prethodni članci: arti-201010130403006