Tradicionalni media mix više ne funkcionira, kaže Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb. Nema smisla slati poruke putem određenih medija u nadi da ćemo možda pogoditi dio skupine. To je u današnje digitalno doba jednostavno preskupo i nelogično. Nema smisla oglašavati ono što je oglašivaču u planu ili u fokusu, već treba oglašavati ono što je potrošač od nas tražio i što znamo da mu treba. Nikolašević zaključuje da tradicionalni mediji gube utrku zbog slabe interakcijske mogućnosti s potrošačima.
Potrošači danas imaju nepregledne mogućnosti u smislu komunikacije s brandovima. Smanjuje se vrijeme razmišljanja o kupnji, dojam se stječe brže i ako je prvi dojam ili prvo iskustvo negativno, tada se kupci jednostavno okreću negdje drugdje.
Tehnologija je promijenila navike kupaca, a mijenja i navike samih oglašivača pri komunikaciji s tim istim kupcima. Napredak tehnologija omogućava analitiku koja vodi do personalizacije u pristupu kupcu i na kraju do personalizacije samih proizvoda koje kupac kupuje.
Oglašavanje prelazi granice samih klasičnih oglasa i uloge medijskih kanala komunikacije s kupcima preuzimaju mobilne aplikacije, takozvane grupe “influencer-a”, blogeri i slično.
Veliki je izazov i za agencije, a I za oglašivače držati korak s kupcima I obratiti im se u pravo vrijeme na pravome mjestu, zaključuje Ivan Nikolašević.