SRAMOTAN MARKETINŠKI POTEZ / Od beskućnika napravili igračku za bogataše

Image
Foto: YouTube

Ideja jedne američke PR tvrtke o beskućnicima koji služe kao pokretni hotspot izazvala je veliku debatu o ljudskim pravima.

13.3.2012.
9:18
YouTube
VOYO logo

Jedna se PR tvrtka iz teksaškog grada Austina dosjetila zanimljivog marketinškog trika ili su barem tako mislili.

Naime, za vrijeme konferencije koja se održavala u Austinu unajmili su nekoliko beskućnika koji su s posebnom odjećom posjetiteljima omogućavali pristup WiFi mreži.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ta je ideja naišla na oštru kritiku britanskog stručnjaka za marketing Lukea Scheybelera koji je kazao da se radi o jednoj od najgorih marketinških ideja ikada i o potpuno sramotnoj, gnusnoj, pokroviteljskoj i dehumanizirajućoj stvari.

U promo spotu prikazuje se jedan od "pokretnih hotspotova" - beskućnik Clarence, koji je ostao bez svega nakon uragana Katrina zbog čega je upao u velika dugovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike