Prošlog listopada 11-godišnji Walker Baron iz Palisadesa, gradića zapadno od Los Angelesa, prvi je u svojoj školi nabavio lagani, sklopivi romobil Ťrazorť (britva) i počeo je na njemu dolaziti u školu. Razor se nije nigdje reklamirao i nije se mogao naći u svakom dućanu, ali je manija počela širenjem vijesti od usta do usta. Uskoro je na razorima u školu počeo dolaziti cijeli razred. Praktični su, brzi i lagani, tako da se prodaju kao ludi. Modeli Razor, Micro, Kickboard i Xootr postali su najnovija moda kod klinaca, a ni odrasli nisu ostali imuni na romobilsku pošast.
Naravno, novi modeli razlikuju se od romobila koje pamte oni malo stariji. Napravljeni su od aluminija, s malim uretanskim kotačima; počeli su se koristiti u Europi, prošle godine su se azijski proizvođači prihvatili tog trenda, a danas se modeli koji koštaju stotinjak dolara u SAD prodaju takvom brzinom da ih trgovine jedva nabavljaju u dovoljnim količinama.
Roditelji su oduševljeni; za razliku od modnih ludila poput "pokemona", ovo ipak ima i praktičnu primjenu. Dobar primjer je 22-godišnji student iz Oregona, Mat Boggs, koji je htio skratiti svoju svakodnevnu 15-minutnu šetnju od stana do fakulteta, ali ga je gnjavilo stalno tražiti mjesto za parkiranje bicikla. Zato se vozio 150 kilometara do Portlanda gdje je kupio sklopivi razor, i za tri minute stiže na predavanja. Naravno, i s romobila se može pasti, ali su zbog niskog stajanja i male brzine ozljede manje bolne i opasne negoli pri padu s bicikla, koturaljki ili skateboarda. Prema procjenama, ove godine će u SAD-u biti prodano između 2 i 5 milijuna komada novih romobila.