Od 73 ekoproizvođača prijavljena na natječaj njih 16 će dobiti priliku surađivati s marketinškim stručnjacima, koji će im pružiti svoje usluge (primjerice izradu web stranice, dizajn loga ili ambalaže i sl.) besplatno. Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka.
Uskoro završava evaluacija pristiglih prijava od strane stručnog žirija, nakon čega će HURA-ine agencije započeti suradnju s odabranim ekoproizvođačima.
S Lukom Dubokovićem, direktorom agencije BBDO Zagreb, razgovarali smo o sudjelovanju u Zelenoj ideji.
Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja?
"Apsolutno. Lijepo je kad možete napraviti nešto u čemu ste dobri za nekoga tko istinski vjeruje u vlastiti biznis."
Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?
"Jer smatramo da je inicijativa hvale vrijedna i da u potpunosti odgovara misiji HURA-e."
Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu
"Nismo. Ovo je i dobar put da se pokaže malim proizvođačima da marketinške agencije nisu bauk te da i za njih marketinške agencije mogu napraviti puno. I ne manje bitno pokazati da se novac uložen u marketing višestruko isplati. Naši proizvođači svjesni su da im nedostaje prepoznatljivost i isticanje u odnosu na konkurenciju te da promociju svojih proizvoda trebaju podići na višu razinu. Uz pomoć marketinških stručnjaka HURA-e vjerujem da će im se otvoriti novi kanali kojima mogu doprijeti do potencijalnih kupaca."
Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?
"Marketing je kod nas još uvijek zapostavljen pogotovo kad se radi o malim poduzetnicima. Marketing nije samo privilegij velikih, pogotovo danas kad imate na raspolaganju niz alata kojima uz mali ulog možete napraviti puno."
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.