Zašto je VIP zabranio korištenje riječi 'kriza'?

A sad ozbiljno, trebaju li nam se menadžeri bacati kroz prozore staklenih zdanja u kojima rade?

19.11.2010.
15:56
VOYO logo

Konferencija 'Superprodavač' koja je u četvrtak okupila 300 vodećih ljudi hrvatskih kompanija bavila se tezom da 'gospodarska kriza neće proći nikada'. Prema istraživanju Poslovnog savjetnika i Proaga to misli tri posto srpskih, 16 posto hrvatskih i čak 26 posto menadžera iz BiH.

Pesimizam je, kako se dalo uočiti, najrasprostranjeniji u marketingu, promociji i medijima. Najoptimističnija je maloprodaja, koja uglavnom prihvaća gospodarske cikluse kao neminovnost, a kukanje na temu krize doživljavaju kao ispriku za neuspjeh i vlastitu nepripremljenost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Većina poslovnjaka na okruglom stolu istaklo kako se u krizi treba vratiti direktnoj prodaji i prilagodbi tržištu putem analiza i uz pomoć educiranih zaposlenika, a prodajni direktor Vipneta Hrvoje Veselko je otišao je korak dalje.

"Kada je prije godinu dana riječ 'kriza' bila najčešći pojam na našim poslovnim sastancima, jednostavno smo je izbacili iz rječnika. Bitno se prilagoditi i pronaći nove proizvode i kanale prodaje", kaže optimistični Veselko, izvještava Poslovni dnevnik. Po njemu je osnovna kriza u Hrvatskoj - kriza morala, dok je gospodarska prenapuhana zbog medija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mediji svakodnevno vrište sa svojih naslovnica i informativnih emisija o krizi, padu i problemima. Pod njihovim utjecajem vrlo jednostavno možete pasti u očaj. No činjenica je da banke nikad nisu raspolagale s više štednje građana, posao se odvija, a najveći problem je pesimizam i strah jer se ljudi boje što će i kako biti sutra", elaborirao je Veselko.

Vezani članci:

arti-201011180922006 arti-201009110017006 arti-201007210006006 arti-201006010542006 arti-201005210322006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo