Zelena ideja projekt je Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), koji su podržali Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.
Na natječaj koji je trajao do 15. studenoga su se prijavili uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka. Nakon evaluacije prijava koju će napraviti stručni žiri, bit će izabrani ekološki proizvođači kojima će besplatnu marketinšku pomoć (poput osmišljavanja ambalaže ili web stranice) pružiti neka od 16 agencija uključenih u projekt.
Vanja Bertalan iz agencije Web Burza i Anđela Buljan Šiber iz agencije iZone, surađivat će na projektu izrade radova za jednog od ekoproizvođača:
Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja? Anđela: Kako su kolegice iz Greya rekle, to nije dobra već odlična ideja! :) Nema boljeg osjećaja od onog kad usmjeriš svoje znanje i energiju u pravom smjeru i činiš dobro djelo, a ovo je upravo takav projekt.
Zašto se iZone odučio priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi? Anđela: Uključili smo se da pomognemo malima iz perspektivne industrije, a kojima je najteže u ovom posrnulom gospodarstvu te da pokažemo koliko je marketiranje proizvoda/usluge važno. Nema te genijalne ideje niti tog genijalnog proizvoda koji je uspio bez toga!
Je li Web Burza imala prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu? Vanja: Ovo će nam biti prva direktna suradnja, ali koncept nam nije stran. Prije godinu dana smo organizirali nagradni natječaj Inspirakcija, gdje smo tražili najinovativniju društveno-korisnu ideju. Pobjedio je Dobri Buvljak (www.dobribuvljak.com), a mi smo im za nagradu potpuno besplatno izradili kompletnu online platformu.
Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu? Vanja: Pozitivne promjene se sigurno mogu pokrenuti, ali za postizanje ozbiljnih rezultata se mora uključiti cijeli ekosistem, svi poslovni segmenti. Nadam se da će se to desiti.
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.